اعلانیه

روز بازاریابی: 28 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 22 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 28 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • آیا رونالد مک دونالد واقعی لطفا بایستد؟ تاکو بل به بزرگترین رقیب ضربه می زند
    تاکو بل در حال گرفتن عکس مستقیم از مک دونالد است تا منوی جدید صبحانه خود را با استفاده از همنام مورد علاقه غول فست فود، “رونالد مک دونالد” در مجموعه ای از برنامه ها معرفی کند. تبلیغات تلویزیونی صداپیشه یکی از تاکو بل می‌گوید: «تعجبی ندارد که این افراد عاشق وافل تاکوی جدید تاکو بل هستند… چیزی که شگفت‌انگیز است این است که آنها چه کسانی هستند.»
  • Foursquare Wants شما برای توییت کردن تبلیغات برای دنبال کنندگان توییتر
    طبق گفته AdWeek Foursquare در شرف معرفی واحد/فرمت جدید تبلیغاتی به نام «Tap to Tweet» است. این مزیت دیگری از تبلیغات «پس از ورود» است که این شرکت قبلاً معرفی کرده بود. پس از بررسی محل برگزاری، یک پیام تجاری یا تبلیغ کننده ظاهر می شود که از کاربر می خواهد برای دنبال کنندگان خود در توییتر توییت کند (تصویر زیر را ببینید). طبق گزارشات، شرکت این […]
  • را آزمایش کرده است

  • برای کسب درآمد از اپلیکیشن موبایل , Free(mium) برنده است
    طبق یک مطالعه مبتنی بر نظرسنجی که به طور مشترک توسط App Annie و IDC در این هفته منتشر شد، مدل “freemium” محبوب ترین راه برای توسعه دهندگان و ناشران است. برای کسب درآمد از برنامه های تلفن همراه خود. تبلیغات درون‌برنامه‌ای یکی دیگر از روش‌های محبوب و موفق است – اگرچه تنها ۴۲ درصد از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی توسعه‌دهندگان از تبلیغات درون‌برنامه‌ای استفاده می‌کردند. […]
  • گزارش: فروش تجارت الکترونیکی فوریه 10% نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، عملکرد بهتر از خرده فروشی ایالات متحده
    طبق آخرین گزارش های Custora درآمد تجارت الکترونیک در ماه گذشته نسبت به فوریه 2013 10 درصد افزایش یافته است. رشد فروش آنلاین نشان دهنده افزایش قابل توجهی در مقایسه با فروش کلی خرده فروشی ایالات متحده است که کوستورا می گوید نسبت به فوریه گذشته 1.5 درصد رشد ناچیز داشته است. این گزارش با ردیابی بیش از 100 خرده فروش و 70 میلیون خریدار ایالات متحده، مبادلات […]
  • 177 سایت سازنده خودرو برای برتری تبلیغات در Google در ژانویه و فوریه رقابت کردند، با 14 میلیون کلیک روی سایت های خود
    جستجوی پولی برای تولیدکنندگان خودروهای لوکس و اقتصادی به طور یکسان جذاب است. Jaguarusa.com و Scion.com از جمله ۱۷۷ سایت سازنده خودرو بودند که در ژانویه و فوریه با تبلیغات جستجوی پولی در گوگل برای دیده شدن در گوگل رقابت کردند. این تبلیغات 14.4 میلیون کلیک را به همراه داشت – و این فقط روی دسکتاپ و تبلت است. تجزیه و تحلیل جدید از بازاریابی جستجو […]
  • اینفوگرافیک و داستان سرایی تصویری: چگونه آن را به روش صحیح انجام دهیم
    زمانی که Jay-Z “D.O.A. (Death of Auto-Tune)» در سال 2009، او این کار را به عهده گرفت که «یک خط روی شن بکشد». او خاطرنشان کرد که اتو کوک قربانی موفقیت خود شده است، به طوری که همه از آن پرش می کنند و بسیاری از هنرمندان از آن به عنوان یک عصا یا یک حیله استفاده می کنند تا یک […]
  • کشش با بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا: چگونه شخصیت‌های شخصی بسازیم
    هر سال، سیل محتوای تولید و توزیع شده به‌صورت آنلاین افزایش می‌یابد، و این امر باعث می‌شود که هر یک از برندها برجسته‌تر و سخت‌تر شوند. این امر به ویژه در مورد استراتژی‌های محتوایی با بازار هدف نامشخص (یا بدون تعریف) صادق است. اگر دقیقاً نمی‌دانید برای چه کسی می‌نویسید – از جمله نیازها، چالش‌ها، لایک‌های آنها […]
  • خرید Klout توسط Social شرکت نرم افزار مدیریت Lithium Technologies
    Lithium Technologies، یک شرکت نرم افزار مدیریت تجربه مشتری اجتماعی، امروز بیانیه ای را منتشر کرد و اعلام کرد که Klout را خریداری کرده است. بر اساس این اعلامیه، این خرید «یکی از بزرگترین ردپای داده‌های نگرش‌ها، ترجیحات و فعالیت‌های مصرف‌کننده در کانال‌های دیجیتال» را ایجاد می‌کند. لیتیوم ادعا کرد که شرکت های ترکیبی به 500 میلیون مصرف کننده در 10000 خاص دسترسی خواهند داشت […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

دامنه

تجارت الکترونیک

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *