اعلانیه
اعلانیه

8 آژانس بازاریابی دیجیتال و ویدیوهای تعطیلات 2013 Hijinx آنها

holiday-video-giftزمانی که یکی از آژانس بازاریابی دیجیتال پیوندی به تعطیلات کارکنان خود برای ما ایمیل کرد. ویدیو، ما آن را به اطراف منتقل کردیم و از طریق ایمیل خندیدیم و سپس به پوشش خبری روزانه و ویژگی‌های خود در اینجا در Marketing Land و Search Engine Land پرداختیم.

وقتی یکی دیگر برای ما ایمیلی برای ویدیوهای تعطیلات کارکنان ارسال کرد و سپس چند نفر دیگر درباره ویدیوهایشان توییت کردند و موارد دیگر در فیدهای RSS ما نمایش داده شد… خب، ما وقتی یک روند را می بینیم، می شناسیم.

پس اکنون، در این شب کریسمس 2013، ما روحیه تعطیلات آنها را با شما به اشتراک می گذاریم!

در اینجا هشت ویدیوی تعطیلات از همتایان شما در بازاریابی آنلاین آورده شده است که از هنری فوق‌العاده تا فوق‌العاده احمقانه را شامل می‌شود. ما به آنها می‌پیوندیم و برای همه خوانندگانمان کریسمس، تعطیلات مبارک و بهترین آرزوها را برای سال 2014 به همه خوانندگانمان تبریک می‌گوییم!

“Analyze Optimize” توسط OnlinePartners.DK

“جنبه SEO در قفسه” توسط اقدامات عمودی

کارت تعطیلات 2013 توسط Overit

«خرید آنلاین (ماجراجویی) بابا نوئل» توسط UserTesting.com

«این بهترین زمان برای سفر در سال است» توسط Atmosphere Proximity

«دوازده روز هدایای Google» اثر بروس کلی شرکت

“Santa Claus Is Coming To Town” توسط Nifty Marketing

«خاموش کردن و تنظیم کردن» توسط Thunder SEO


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


داستان های مرتبط


    ROI بازاریابی قابل پیش بینی محکوم به فنا است: سخنرانی اصلی روز دوم کنفرانس MarTech

    قهرمان چابک: شروع به کار با Agile Marketing Navigator 

    چگونه کمپین های بازاریابی ممکن است اشتباه پیش بروند

    بازاریابی فین تک امروز و فراتر از آن: بررسی بهترین شیوه ها و استراتژی ها

    راز ایجاد یک پشته مفید martech

جدید در MarTech


    ROI بازاریابی قابل پیش بینی محکوم به فنا است: سخنرانی اصلی روز دوم کنفرانس MarTech

    قهرمان چابک: شروع به کار با Agile Marketing Navigator 

    نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی مخرب

    وبینار: روندهای وفاداری مصرف کننده که باید تماشا کنید

    ارزیابی مبتنی بر داده: شروع به کار با Google Analytics 4

درباره نویسنده

مت مک گی

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *