اعلانیه
اعلانیه

گوگل با وجود افت شدید ترافیک دسکتاپ، پربازدیدترین سایت سال 2013 است [Nielsen]

Google با میانگین ماهانه تقریباً 165 میلیون بازدیدکننده منحصربه‌فرد، محبوب‌ترین برند وب در سال 2013 بود. این بر اساس نگاه نیلسن به برترین برندهای دیجیتال سالاست. >، امروز منتشر شد.

این داده ها ترافیک وب دسکتاپ ایالات متحده را از ژانویه تا اکتبر سال جاری پوشش می دهد.

برای Google، این میانگین بینندگان ماهانه نسبت به سال 2012 شش درصد کاهش یافته است.

فیس‌بوک، دومین وب‌سایت محبوب با حدود ۱۳۴ میلیون بازدیدکننده ماهانه، شاهد کاهش شدیدتر ترافیک دسک‌تاپ بود — کاهش ۱۶ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۲. اما نسبت به سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است. همانطور که در زیر می بینید، همه 10 وب سایت پربازدید برتر نیلسن شاهد کاهش ترافیک دسکتاپ در سال 2013 بودند.

nielsen-top-websites

Nielsen YouTube و Google را در اینجا جدا می کند و همچنین مایکروسافت را از MSN/Windows Live/Bing جدا می کند. کنار زدن این موارد گوگل را حتی قوی‌تر به شماره 1 تبدیل می‌کند و مایکروسافت را بالاتر از فیس‌بوک در رتبه دوم قرار می‌دهد.

برترین سایت های ویدیویی 2013

وقتی صحبت از یوتیوب شد، به نظر نمی‌رسد که در سال 2013 محدودیت آن در ویدیو به هیچ وجه از بین نرود.

طبق برآوردهای ترافیکی Nielsen، این سایت محبوب ترین سایت ویدیویی با تقریباً 3.5 برابر بازدید از سایت شماره 2، VEVO بود، که معتقدم شریک تبلیغاتی YouTube است. و تقریباً مانند تصویر بالا، هر 10 سایت ویدیویی نیز در سال 2013 شاهد کاهش ترافیک دسکتاپ بودند.

nielsen-top-video-sites

هیچ‌کدام از این نمودارها چندان شگفت‌انگیز نیستند، اما به وضوح از روند بزرگ‌تر فعالیت وب مصرف‌کننده در حال حرکت از دسک‌تاپ به تلفن همراه صحبت می‌کنند.

موارد بالا تنها بخشی از داده‌های پایان سال است که نیلسن امروز منتشر کرد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله گرگ استرلینگ، Facebook No. 1 برنامه موبایل در سال 2013 اما گوگل 5 مورد از 10 برنامه برتر را دارد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *