اعلانیه
اعلانیه

گزارش: Google+ Engagement کاهش یافته است، 30٪ از کاربران به صورت عمومی پست دوباره ارسال نمی کنند

بله، Google+‎ 170 میلیون کاربر دارد، اما آنها چقدر فعال هستند؟ یک گزارش از RJ Metrics نشان می دهد که بر اساس پست‌های عمومی 40000 حساب Google Plus، تعامل ضعیف است. میانگین پست عمومی +Google کمتر از یک +1، کمتر از یک پاسخ و کمتر از یک اشتراک‌گذاری مجدد مشاهده می‌شود.

این مقاله به این واقعیت اشاره می کند که معمولاً 70٪ از کاربران پس از ایجاد یک پست عمومی دوباره پست می کنند. با این حال، با Google+‎، از بین آن دسته از کاربرانی که یک پست عمومی می‌گذارند، تنها 30 درصد آنها دوباره به صورت عمومی پست می‌کنند.

یک واقعیت جالب دیگر از این مطالعه تعداد کل پست‌های عمومی منتشر شده بود (طبقه‌بندی شده بر اساس زمانی که اولین پست عمومی خود را منتشر کردند). “فروپاشی پست” نگران کننده است زیرا کاربران تنها چند ماه پس از پیوستن احتمال کمتری دارند که پست بگذارند. پس از جهش اولیه پست‌ها در ماه اول، کل پست‌ها به صورت قطره‌ای کاهش پیدا می‌کنند:

یک دلیل بزرگ برای این می‌تواند این واقعیت باشد که بسیاری از کاربران +Google نمی‌خواهند از شبکه استفاده کنند. در حالی که Google+‎ ممکن است ۱۷۰ میلیون کاربر داشته باشد، نشانه‌ها به بسیاری از حساب‌های استفاده نشده. هرکسی که در یک سرویس +Google ثبت نام می کند ملزم به ایجاد یک Google+‎ است. حساب و ممکن است آن را امتحان کنند (اولین پست عمومی را ایجاد کنند)، سپس آن را به کلی فراموش کنند.

یک مورد دیگر که باید در مورد داده ها در نظر گرفت این است که تمام اطلاعات جمع آوری شده از پست های عمومی بود، هیچ داده خصوصی تجزیه و تحلیل نشد. Google+‎ کمی پیچیده‌تر از سایر شبکه‌های اجتماعی است و ممکن است یک یا دو پست طول بکشد تا کاربر با این سرویس سازگار شود.

برای اطلاعات بیشتر، گزارش کامل را ببینید RJ Metrics.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *