اعلانیه
اعلانیه

کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک از اکثر فن‌آوری‌های بازاریابی مشابه استفاده می‌کنند … با این استثنا

ml-survey-2014 وقتی صحبت از استفاده از فناوری های بازاریابی به میان می آید، شرکت های سطح سازمانی و کسب و کارهای کوچک خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند.

در بررسی فناوری بازاریابی 2014 Marketing Land ما، بیش از 90 درصد شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و شرکت‌های تجاری گفتند که از نرم‌افزار تجزیه و تحلیل استفاده می‌کنند. بیش از 70 درصد از هر دو گروه از نرم افزار بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند. بیش از 50 درصد از هر گروه می گویند که از نرم افزار سئو استفاده می کنند. وقتی در مورد استفاده از نرم‌افزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی، PPC و حتی فناوری‌های اتوماسیون بازاریابی سؤال کردیم، سطوح پذیرش مشابه است.

اما حوزه‌ای وجود داشت که کسب‌وکارهای سطح سازمانی بسیار جلوتر از شرکت‌های کوچکتر هستند: استفاده از ابزارها/خدمات زیرساخت رسانه‌های اجتماعی (SMI).

در نظرسنجی ما، 51 درصد از پاسخ دهندگان در سطح سازمانی گفتند که شرکت آنها از فناوری SMI استفاده می کند، در حالی که تنها 35 درصد از مشاغل کوچک. (ما SMI را به عنوان “ابزارهایی که عملکرد رسانه های اجتماعی را در یک وب سایت و/یا برنامه تلفن همراه ادغام می کند تا تجربیات کاربر شخصی سازی شده ایجاد کند و بینش مشتری را به صاحبان سایت ارائه می دهد” تعریف می کنیم. ، Disqus و LiveFyre برای نظر دادن و غیره.)

در اینجا نگاهی به دو نمودار – یکی برای هر اندازه کسب و کار – و پذیرش گزارش شده آنها از انواع مختلف نرم افزار بازاریابی موجود در نظرسنجی ما آورده شده است:

enterprise-chart

smb-chart

همانطور که می بینید، اکثر انواع نرم افزارها تفاوت بسیار کمی در پاسخ های “Using Now” داشتند. اکثر آنها تفاوتی بیشتر از 5-6 درصد پذیرش نداشتند.

با نگاهی به آینده، محبوب‌ترین فناوری‌هایی که پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که قصد دارند در سال 2014 اتخاذ کنند عبارتند از: اتوماسیون بازاریابی (26 درصد)، زیرساخت رسانه‌های اجتماعی (24 درصد) و نرم‌افزار بازاریابی مبتنی بر مکان (23 درصد).

نظرسنجی ما بین 20 نوامبر و 20 دسامبر 2013 باز بود و بیش از 600 خواننده Marketing Land پاسخ دادند. قبلاً در مورد پاسخ‌ها به سؤال نظرسنجی درباره شناخت نام تجاری گزارش داده‌ایم: Google، Moz و Hubspot شناخته‌شده‌ترین برندهای فناوری بازاریابی در بررسی زمین بازاریابی هستند.

نتایج نظرسنجی کامل موجود است

ویراستاران Marketing Land بر اساس پاسخ‌دهندگان کسب‌وکارهای کوچک/متوسط ​​(SMB) با درآمد سالانه 25 تا 500 میلیون دلار و کسانی که از شرکت‌های سطح سازمانی بیش از 500 میلیون دلار درآمد سالانه داشتند، خلاصه‌ها و مقایسه‌هایی را تهیه کردند. این نتایج – به علاوه نگاهی کامل به پذیرش فناوری بر اساس نوع فناوری – به‌عنوان دانلود رایگان از اینجا در دسترس هستند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *