اعلانیه
اعلانیه

پیش‌نمایش Big SMX West – تور مجازی از آنچه باید انتظار داشت

I am attending SMX West Search Engine Land’s Search Search SMX West کنفرانس بازاریابی جستجو است در تاریخ 11 تا 13 مارس 2014 به سن خوزه باز می گردیم. ما یک دستور کار اصلاح شده و به روز شده داریم و قبلاً بیش از 100 سخنران در سطح جهانی را تأیید کرده ایم. SMX West رویدادی است که نمی توان برای همه بازاریابان جدی از دست داد. شما مدیر ارشد مدیریت هستید یا برای اجرای کمپین های کلیدی خود در سطح تاکتیکی تلاش می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا دلیل آن را بیابید، سپس اکنون ثبت نام کنید تا واجد شرایط نرخ های Early Bird شوید!

در SMX West می‌توانید انتظار محتوای ارزشمند، سخنرانی‌های کلیدی، فعالیت‌های شبکه‌ای و امکاناتی را داشته باشید که کنفرانس‌های SMX به آن معروف هستند. با همه تغییرات سریعی که در بازاریابی جستجو رخ داده است، ما همچنین تعداد زیادی جلسات جدید ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم با دانش، ابزار و تکنیک‌های پیشرفته به‌روز باشید.

در حالی که تمرکز اصلی SMX West بازاریابی جستجو است، محتوای زیادی برای طراحان و توسعه‌دهندگان وب، متخصصان رسانه‌های اجتماعی، افراد روابط عمومی، بازاریابان سنتی وجود دارد – هر کسی که بخشی از یک تیم مسئول جذب و جلب رضایت مشتریان از طریق فعالیت‌های آنلاین است. ما همچنین مسیر جدید Marketing Land Marketing Digital Summit خود را معرفی می‌کنیم که بعد «تصویر بزرگ» استراتژیک جدیدی به تجربه SMX اضافه می‌کند. اطلاعات بیشتر در مورد این افزودنی جدید هیجان انگیز در زیر.

در اینجا یک تور مجازی از نمایش وجود دارد که مهمترین دلایلی را که باید در آن شرکت کنید برجسته شده است.

SMX West: چیزی برای همه

جستجو یک رسانه بازاریابی بسیار مهم است که باید آموزش مداوم در مورد آن داشته باشید. و از آنجایی که سازمان‌ها به ادغام بازاریابی آنلاین و آفلاین ادامه می‌دهند، بسیار مهم است که بفهمیم جستجو چگونه با «تصویر بزرگ» مطابقت دارد، نه تنها به افزایش نمایش نام تجاری کمک می‌کند، بلکه در بسیاری از موارد از طریق ROI بهبود یافته‌ای برای خود هزینه می‌کند.

SMX West این آموزش را به شما می دهد، مهم نیست که چه کسی هستید. نمایش به اندازه‌ای بزرگ است که می‌توانیم چندین آهنگ پر از جلسات ارائه دهیم که همه علایق و سطوح تجربه را پوشش می‌دهند. پیشرفته، متوسط ​​یا مبتدی – با تمرکز بر جستجوی پولی، سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی – ما برنامه های زیادی برای شما داریم.

Agenda-At-A-Glance ما یک نمای کلی از همه چیزهایی که در حال انجام است، با نمادهای “دوی اسکی” ارائه می دهد که جلسات مناسب برای سطح تجربه و مهارت های شما را مشخص کنید. برچسب‌ها جلساتی را شناسایی می‌کنند که بر روی بهینه‌سازی موتور جستجو، SEM (تبلیغات جستجوی پولی) یا هر دو تمرکز دارند.

همه جدید: مسیر اجلاس دیجیتال مارکتینگ سرزمین بازاریابی

مسیر اجلاس بازاریابی دیجیتالی Marketing Land یک بعد استراتژیک جدید “تصویر بزرگ” به تجربه SMX اضافه می کند. ما مسیر اجلاس را برای بازاریابان پیشرفته ای طراحی کردیم که به دنبال تفکر پیشرفته هستند. این قالب شامل یک روز کامل از ارائه‌های انفرادی به سبک TED در سطح کلیدی است که هر سخنران بر روی موضوعات و روندهای آینده‌نگر در زمینه تخصص خاص خود تمرکز می‌کند. سخنرانان اجلاس همگی رهبران فکری در بازاریابی آنلاین هستند و ارائه‌های آنها بینش‌هایی را در مورد موضوعات گسترده‌تری ارائه می‌دهد که باید در مورد آنها فکر کنید تا مهارت‌های تاکتیکی را که به طور روزانه استفاده می‌کنید تکمیل کنند. مسیر اجلاس بازاریابی دیجیتال در 11 مارس ارائه می‌شود و در مجوز All Access گنجانده شده است.

این لیست بلندگوهای تایید شده است – آماده باشید که شگفت زده شوید!

رند فیشکین، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Moz
انقلاب SEO از تلویزیون پخش نخواهد شد
سیندی کروم، مدیر عامل MobileMoxie
تغییر پارادایم آینده در بازاریابی تلفن همراه
برایان کلارک، موسس و مدیر عامل، Copyblogger Media
از بازاریابی محتوا تا شرکت رسانه
سارا کریچفیلد، مدیر تحریریه، Upworthy
چرا “ویروسی شدن” به معنای بیشتر از بازدید از صفحه است
مت آکلی، CMO، نرم افزار Marin
منتظر آینده: آینده جستجوی پولی در سال 2014 چیست؟
ناتالی کورتوم، مدیر بخش Analytics، Consumer Insights، Humana
تصمیم گیری انقلابی کردن: تحلیلگر چگونه تجارت را تصاحب خواهد کرد
جفری کی روهرس، معاون، بازاریابی بینش، ExactTarget
ایمیل و مخاطبان ضروری
جاستین سانگر، موسس و مدیر عامل، SupportLocal
محلی و مکان انسانها

نکته کلیدی: مکالمه با آمیت سینگال، رئیس جستجوی گوگل

آمیت سینگال از سال 2000 بر الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجوی گوگل نظارت داشته است. از نمودار دانش، جستجوی صوتی Google، به‌روزرسانی الگوریتم جدید «مرغ مگس‌خوار» گوگل، هیچ‌کس به اندازه سینگال بینشی بهتر از روش‌های متعدد گوگل در تلاش برای درک اطلاعات جهان ندارد. در این گفتگوی کلیدی با ویرایشگر موسس Search Engine Land دنی سالیوان، سینگال برخی از به‌روزرسانی‌های اخیر Google را مورد بحث قرار می‌دهد و خود را به اشتراک می‌گذارد. تصور کنید که جستجو در پنج سال آینده چگونه به نظر می رسد.

بازگشت به اصول با بازاریابی جستجو و کمپ های راه اندازی بازاریابی رسانه های اجتماعی

Search Marketing Boot Camp از ابتدا یک پیشنهاد اساسی برای نمایش های SMX بوده است. برای تازه واردان در جستجوی بازاریابی طراحی شده است، Search Marketing Boot Camp تمام اصول اولیه را پوشش می دهد:

اگر در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تازه کار هستید، کمپ راه‌اندازی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی SMX شما را سریع‌تر می‌کند:

برای تشویق افراد جدید به یادگیری در مورد جستجو و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، ما همه این جلسات را از طریق یک کمپ کم‌هزینه جستجوی بازاریابی ارائه می‌کنیم. بلیط یا بلیت کمپ بوت کمپ بازاریابی رسانه های اجتماعی. هر بلیت شامل ورود به سالن اکسپو، ناهار شبکه، پذیرایی سالن اکسپو و سخنرانی اصلی کنفرانس در 11 مارس است. اگر می‌خواهید در روز دوم و سوم در جلسات بیشتری شرکت کنید، می‌توانید به یک مجوز کامل All Access ارتقا دهید.

جلسات Boot Camp همچنین برای هر کسی که مجوز کنفرانس کامل All Access را داشته باشد، آزاد است. همه افرادی که در هر چهار جلسه جستجو یا بوت کمپ رسانه‌های اجتماعی شرکت می‌کنند، گواهی پایان کار دریافت می‌کنند.

بقا و شکوفا شدن در دنیای جدید و شجاع SEO

بر کسی پوشیده نیست که سئوکاران در دنیایی از نوسانات مداوم زندگی می‌کنند و باید با تغییرات الگوریتم موتورهای جستجو و ویژگی‌های جدید، از دست دادن داده‌های حیاتی مانند کلمات کلیدی ارجاع‌دهنده و کنار آمدن با تکنیک‌های جدیدی که توسط دیگران برای حفظ و نگهداری استفاده می‌شوند، همراهی کنند. مشاهده موتورهای جستجوی ارگانیک برتر به همین دلیل است که ما دو روز کامل جلسه داریم که SEO را در SMX West پوشش می دهد. تحلیل عمیق پیشرفت‌های اخیر را می‌شنوید و تاکتیک‌های اثبات شده مزیت رقابتی خود را حفظ و تقویت می‌کنند. در آهنگ‌های سئو، می‌شنوید که سئوکاران برتر (و بازماندگان) درباره:

صحبت می‌کنند

حتماً سؤالات خود را در دو جلسه بدون پاورپوینت بیاورید تا بتوانید مستقیماً با کارشناسان در ارتباط باشید:

جستجوی پولی برای سرگرمی و سود

آیا روی جستجوی پولی متمرکز هستید؟ علاوه بر جلسات مربوط به جستجوی پولی در طول کنفرانس، ما همچنین دو روز کامل داریم که بر روی برخی از حوزه‌های کلیدی که تبلیغ‌کنندگان جستجو برای حفظ برتری نیاز دارند، تمرکز می‌کنیم.

با هر ورزشکار، نوازنده یا حرفه ای دیگر در سطح جهانی صحبت کنید و همه آنها به شما خواهند گفت که باید به طور مداوم روی اصول کار کنید – به خصوص در دنیایی که تغییر ثابت است. Seeping Your Edge Sharp: Revisiting Fundamentals Of Paid Search موارد ضروری کمپین های جستجوی پولی موفق، از جمله نوشتن تبلیغات متقاعد کننده را بازبینی می کند. چگونه آنها را آزمایش کنیم، و چگونه نتایج را برای تبلیغات، صفحات فرود و پیشنهادات تجزیه و تحلیل کنیم.

فراتر از تبلیغات اولیه، از برنامه‌های افزودنی استفاده می‌شود تا تبلیغات شما برای Bing و Google را با تصاویر، مکان‌ها، شماره تلفن‌ها و موارد دیگر تقویت کنند. گوگل همچنین از افزونه ها برای محاسبه موقعیت آگهی شما استفاده می کند. سخنرانان در نتایج PPC خود را با تماس، تصاویر و سایر برنامه‌های افزودنی تبلیغاتی بهبود دهید نحوه استفاده از برنامه‌های افزودنی را برای هر دستگاه نشان می‌دهند. و موتور جستجو برای به دست آوردن مشتریان بیشتر از کمپین های PPC شما.

در حالی که Google بیشتر توجه بازاریابان را به خود جلب می‌کند، Bing منبع مهمی از ترافیک (و تبدیل‌ها) و بهترین شیوه‌ها است. با تبلیغات Bing به شما نشان می‌دهد که چگونه از این جایگزین Google استفاده کنید. و ایجاد، آزمایش و بهینه‌سازی تبلیغات جستجوی پولی به جزئیات مهمی می‌پردازد که چگونه تبلیغات جستجوی خود را به همان اندازه مؤثر کنید. ممکن است.

سایر جلسات در مسیرهای جستجوی پولی عبارتند از:

انجمن عصرانه با دنی سالیوان

چهارشنبه، 12 مارس، برای تالار گفتمان عصرانه پویا و جذاب به ما بپیوندید. دنی سالیوان ویراستار موسس Search Engine Land این جلسه منحصر به فرد را که در آن مخاطبان پنل هستند و دستور کار را شکل می دهند، مدیریت خواهد کرد. بیایید و افکار، ایده ها، دانش و اشتیاق خود را برای بازاریابی جستجو به اشتراک بگذارید!

موبایل، موبایل همه جا

در ارائه سالانه ترندهای اینترنت در سال 2013، مری میکر، تحلیلگر کلینر پرکینز، اشاره کرد که ترافیک تلفن همراه 1.5 برابر سریعتر از ترافیک کلی اینترنت در حال رشد است و پیش بینی کرد که این روند احتمالاً ادامه خواهد داشت، اگر شتاب نگیرد. و نه تنها ترافیک تلفن همراه افزایش می یابد، بلکه مردم همزمان با اتصال به دستگاه های دیگر شروع به استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود کرده اند. این بدان معناست که بازاریابان باید با افراد بدون توجه به نحوه دسترسی آنها به اینترنت ارتباط برقرار کنند.

چگونه از این روندها بهترین بهره را ببریم؟ در مسیر جستجوی موبایل، جلسات هم SEO موبایل و هم فرصت‌های تبلیغات پولی را پوشش می‌دهند:

ابزارها، ابزارها، ابزارها!

بازاریابی جستجو به قدری پیچیده شده است که انجام کار بدون مجموعه ای از ابزارهای درجه یک عملاً غیرممکن است. اما آیا ابزارهایی که استفاده می کنید برای این کار مناسب هستند؟ کدام ابزار برای نیازهای شما بهتر است؟ چگونه ابزارهایی را انتخاب می کنید که بیشترین سود را به شما می دهند؟ کدام ابزارها مورد علاقه دیگر بازاریابان برتر جستجو هستند؟

مسیر ابزارها در مورد خودکارسازی تلاش‌های شما پاسخ این سؤالات و سؤالات دیگر را دارد. جلسات عبارتند از:

کاوش در مسائل مهم

بازاریابی آنلاین به رشد و توسعه ادامه می‌دهد و گزینه‌های جدیدی تقریباً هر روز ظاهر می‌شوند. در SMX West، ما دو آهنگ با جلساتی را ارائه می‌کنیم که تعدادی از این مسائل کلیدی را پوشش می‌دهند که به خوبی با هیچ یک از آهنگ‌های دیگر در SMX West مطابقت ندارند. بیایید از کرایه خوشمزه ارائه شده توسط شرکت کنندگان در این جلسات استفاده کنید:

مطالعات موردی موفقیت شرکت‌های بزرگ/برندهای بزرگ
شرکت‌ها و مارک‌های بزرگ مزایای بزرگی دارند، به عنوان مثال. بودجه های بزرگ، کارکنان و منابع داده ای. آنها همچنین چالش های بزرگی دارند، مانند هماهنگی دارایی های بخش های بزرگ با مالکیت رشته های مختلف بازاریابی. در این جلسه، داستان‌های موفقیت‌آمیزی را از بازاریاب‌هایی می‌شنوید که کمپین‌های چند کاناله یکپارچه را مدیریت کرده‌اند، از دانش SEO، SEM، اجتماعی، ایمیل و گروه‌های تحلیلی در سازمان خود استفاده کرده‌اند.

شرکت کوچک؛ نتایج بزرگ
کسب و کارهای کوچک همیشه با چالش های منحصر به فردی در زمینه موفقیت آنلاین مواجه بوده اند. این حتی امروز صادق‌تر است، زمانی که به نظر می‌رسد چشم‌انداز بازاریابی اغلب برای برندهای بزرگ دوستانه‌تر است. اما شرکت‌های کوچک خلاق از چابکی برای ایجاد فرصت‌هایی با استفاده از بازاریابی جستجو، رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سایر رشته‌ها استفاده می‌کنند. در این جلسه، درباره استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی که شرکت‌های کوچک برای دستیابی به موفقیت بزرگ آنلاین استفاده کرده‌اند، خواهید شنید.

برترین تاکتیک‌های اجتماعی برای بازاریاب جستجو
یکپارچه‌سازی تلاش‌های جستجو و رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به طور چشمگیری بهبود یابد نتایج بازاریابی شما، اما از کجا شروع می کنید؟ سخنرانان در این جلسه “سرعت دور” نکات اجتماعی مورد علاقه خود را برای ایجاد قدرت برای جستجو به اشتراک خواهند گذاشت، از جمله استفاده از Facebook، فناوری Open Graph، Google+، Twitter و موارد دیگر.

جستجوی ملاقات های اجتماعی: اکنون کجا هستیم. آیا ما می رویم؟
در این پانل، نمایندگان موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی در مورد چگونگی تاثیر سیگنال های اجتماعی و داده ها بر رتبه بندی و منابع جدید محتوا بحث خواهند کرد. ما همچنین در مورد نحوه استفاده مصرف کنندگان از موتورهای جستجوی اختصاص داده شده به محتوای اجتماعی بحث خواهیم کرد. بیاموزید که چگونه اجتماعی بر جستجو تأثیر می‌گذارد، بخشی از جستجو می‌شود و چگونه بازاریابان می‌توانند موج اجتماعی را برای موفقیت در سئو سپری کنند.

کلینیک ها باز هستند!

درباره مشکلات سایت یا کمپین خود از کارشناسان مشاوره می‌خواهید؟ دکترها وارد شده اند! در روزهای دوم و سوم نمایش، کلینیک های محبوب ما دوباره در این مناطق باز می گردند:

کارگاه ها و آموزش های پیش از کنفرانس

به دنبال مشاوره بیشتر در یک گروه کوچکتر در مورد موضوعات خاص هستید؟ یک روز زودتر در 10 مارس بیایید و انتخابی از کارگاه‌های عمیق و کلاس‌های آموزشی برای انتخاب دارید:

با ثبت‌نام در کارگاه‌های پیش کنفرانس SMX West و ترکیبی از مجوز All Access ذخیره کنید.

برنامه نویسی با کیفیت

من بیشتر برنامه را پوشش داده ام که در مجموع بیش از 55 جلسه تحریریه دارد. اکنون، چند کلمه در مورد تولید آن جلسات.

همه جلسات SMX که در بالا توضیح دادم همان چیزی هستند که جلسات ویرایشی می نامیم. مردم در مورد آنها صحبت می کنند زیرا ما احساس می کنیم آنها اطلاعات خوبی برای ارائه دارند. هیچ کس راه خود را روی یک پانل خرید.

هر جلسه توسط یک “هماهنگ کننده جلسه” ایجاد می شود که زیربنای سخنرانی را بررسی می کند و برای جمع آوری یک پانل با افراد آگاه تماس می گیرد. هماهنگ‌کننده جلسه با سخنرانان کار می‌کند تا جلسه‌ای ایجاد کند که در آن ارائه‌ها به جای همپوشانی، از یکدیگر پشتیبانی کنند. در بیشتر موارد، هماهنگ کننده جلسه، ناظر جلسه نیز می باشد.

فرمت ها نیز متفاوت است. گاهی اوقات ما پنل هایی با چند نفر داریم. گاهی اوقات ما فقط یک یا دو بلندگو داریم. برخی از پنل ها همه پرسش و پاسخ هستند. برخی از ارائه های ویژگی ما خود را در یک قالب خاص قفل نمی کنیم، زیرا موضوعات مختلف به رویکردهای متفاوتی نیاز دارند. در عوض، ما بر ایجاد یک تجربه کلی عالی تمرکز می کنیم.

کل قسمت سرمقاله نمایش توسط من و رئیس مشترکم دنی سالیوان نظارت می شود. ما بیش از هر کسی در این صنعت کنفرانس های جستجو را سازماندهی کرده ایم – بیش از 15 سال و همچنان!

توجه به برنامه نویسی بخشی از چیزی است که ما تفاوت محتوای SMX می نامیم، و به همین دلیل است که می توانیم کیفیت رویدادهای ما را تضمین کنید.

رایگان: سالن اکسپو، SMX تئاتر و جلسات پلاس

البته، حامیان مالی و غرفه داران SMX West ما اطلاعات خوبی برای به اشتراک گذاشتن با شرکت کنندگان SMX دارند. به همین دلیل است که راه‌های مختلفی را برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهیم تا از آنها بشنوند.

در دو روز اول نمایش، یک Plus Session Track داریم. برخلاف جلسات تحریریه ما، این جلسات توسط شرکت حامی آن ایجاد و تولید می‌شوند.

اگرچه این جلسات حمایت مالی می‌شوند، اما اطلاعات فوق‌العاده زیادی ارائه می‌دهند، زیرا تولیدکنندگان می‌دانند که برای جذب شرکت‌کنندگانی که جلسات تحریریه با کیفیت بالا را نیز در نظر دارند، رقابت می‌کنند. این باعث می شود که آنها بخواهند با نوار بالایی که جلسات تحریریه ما تعیین می کند مطابقت داشته باشند. قبل از برخی از جلسات سرمقاله، ما همچنین چند «نقشه راه حل» بسیار کوتاه خواهیم داشت که به طور خلاصه یک شرکت حامی را برجسته می کند.

سالن نمایشگاه سه‌شنبه، 11 مارس و چهارشنبه، 12 مارس اجرا می‌شود و فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا اطلاعاتی را از غرفه‌داران و حامیان مالی درباره بسیاری از محصولات و خدمات موجود برای بازاریابان جستجو دریافت کنید.

در طبقه سالن اکسپو، SMX Theatre Presentations، جلسات کوچکی هستند که هر کدام 20 دقیقه طول می کشند. ارائه دهندگان اغلب مطالعات موردی را پوشش می دهند – آنها راهی عالی برای یادگیری سریع درباره یک شرکت، محصول، خدمات یا موضوع هستند.

مجوز تالار نمایشگاه برای همه رایگان است، به شرطی که از قبل ثبت نام کرده باشید. Expo+ Pass به شما امکان می دهد تا در سالن اکسپو، سالن SMX تئاتر و جلسات پلاس برای 11 تا 12 مارس، نمایشگاه اکسپو وارد شوید. پذیرایی تالار و سخنرانی اصلی عصر در 11 مارس و انجمن عصر با دنی سالیوان در 12 مارس. البته، کسانی که مجوز کامل کنفرانس All Access را دارند به همه این رویدادها به علاوه تمام جلسات تحریریه و فرصت های شبکه اضافی دسترسی دارند. برای اطلاع از مواردی که هر مجوز ارائه می دهد، صفحه گزینه های مجوز ما را بررسی کنید.

شبکه سازمان یافته

در SMX، ما شبکه‌سازی را به شانس نمی‌گذاریم، جایی که امیدوارید به‌طور تصادفی با افراد مناسب روبرو شوید. ما سازماندهی شده ایم!

حتی قبل از رسیدن شما، شرکت کنندگان در All Access می توانند به گروه رویداد رسمی SMX West Facebook بپیوندند. این گروه فقط برای شرکت کنندگان به شما این امکان را می دهد که به راحتی با سایر شرکت کنندگان و سخنرانان قبل، حین و بعد از نمایش ارتباط برقرار کنید. این یک فرصت عالی برای شرکت در بحث‌ها، سوالات و نمایش اطلاعیه‌ها قبل از ورود به سایت است!

شب قبل از نمایش، SMX Meet & Greet پذیرش خود را داریم. این یک راه آسان دیگر برای ملاقات با مردم قبل از شروع نمایش است. در پایان روز اول، پذیرایی سالن SMX Expo فرصتی دیگر برای همنشینی ارائه می دهد.

در طول ناهار، میزهای ناهار پرندگان پرنده منحصربفرد خود را ارائه می دهیم، جایی که شرکت کنندگان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در مورد موضوعات خاص بحث کنند. گروه شدن با افرادی که علایق مشترک دارند، یخ شکن بزرگی است. شرکت کنندگان در هنگام باز شدن ثبت نام برای جداول BOF – معمولاً چند هفته قبل از کنفرانس، ایمیلی دریافت خواهند کرد.

همه این گزینه‌ها را می‌توانید در صفحه شبکه ما پیدا کنید. شما با افراد زیادی ملاقات خواهید کرد! و هنگامی که ثبت نام کردید، فراموش نکنید که با استفاده از یکی از نشان‌های I’m Going به دنیا بگویید.

غذای خوب، وای فای و کوله پشتی

یک تجربه خوب SMX به معنای عدم ناهار در جعبه در نمایش‌های ما است. شما یک وعده غذایی عالی، در یک بشقاب واقعی دریافت خواهید کرد، و می خواهید برای بیشتر به عقب برگردید. همچنین در طول روز نوشیدنی و تنقلات دریافت خواهید کرد. مردم از غذاهایی که ما در رویدادهایمان سرو می کنیم عکس می گیرند، بسیار شگفت زده و خوشحال می شوند. صادقانه!

ما همچنین شما را در ارتباط نگه می‌داریم و WiFi رایگان در اتاق‌های کنفرانس ارائه می‌کنیم. همچنین در میان چیزهای کوچک، یک کوله پشتی کنفرانسی نیز به شما می دهیم. این یک کوله پشتی واقعی است، کوله پشتی که می توانید آن را به خانه ببرید و بارها و بارها از آن استفاده کنید.

به ما در سن خوزه بپیوندید!

امیدوارم این پیش نمایش برای شما مفید بوده باشد و آماده حضور باشید. جزئیات بیشتری را در وب سایت SMX West، از جمله Agenda-At-A-Glance. می‌توانید ثبت‌نام آنلاین کنید، از طریق تلفن به شماره (877) 242-5242 یا به ما ایمیل بزنید در register[at]searchmarketingexpo.com. تا 1 فوریه ثبت نام کنید تا نرخ Early Bird را در بلیط خود تضمین کنید.

می بینمت در سن خوزه!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کریس شرمن (@CJSherman) یکی از ویراستاران بنیانگذار Search Engine Land است و اکنون بازنشسته شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *