اعلانیه
اعلانیه

نوادا اتومبیل‌های رانندگی خودکار گوگل را تأیید کرد و پلاک‌های «AU» را با نماد بی‌نهایت صادر کرد

فراموش کن، لاس وگاس نوار. روی منطقه 51 حرکت کنید. شاید گشت و گذار در بزرگراه فرازمینی جدیدترین جاذبه توریستی نوادا باشد، خودروهای رانندگی خودکار Google با پلاک خودروهای خودران جدید.

Google برای دریافت تاییدیه رسمی برای آزمایش خودروهای خودران خود در چندین ایالت ایالات متحده کار کرده است. آنها در کالیفرنیا فعالیت کرده اند، جایی که تاکنون طبق قوانین موجود قانونی تلقی شده اند. اما نوادا اولین ایالتی بود که آزمایش این گونه وسایل نقلیه را تایید رسمی کرد.

تأیید برای آزمایش، نظارت همچنان مورد نیاز است

این بدان معنا نیست که اتومبیل‌ها بدون نظارت کنترل‌شده توسط یک راننده واقعی رانندگی می‌کنند. همانطور که این داستان AP یادداشت دارد، نوادا به دو اپراتور در ماشین نیاز دارد، یکی پشت فرمان.

در کالیفرنیا، اتومبیل‌ها به طور معمول تنها با یک راننده پشت فرمان حرکت می‌کنند. اخیراً، راننده حتی اجازه داشت در سمت سرنشین باشد، زیرا استیو ماها – که نابینا است – پشت فرمان بود به عنوان اولین “راننده” رسمی خودرو غیر Google.

پس مقررات جدید نوادا چه اجازه ای می دهد؟ به نظر می‌رسد آنها آزمایش‌های بیشتر را تأیید رسمی می‌کنند، به علاوه چیزی برای کلاغ نوادا.

وزارت وسایل نقلیه موتوری ایالت اخبار را در آخر هفته پست کرد، که با تصویر یکی از سه خودروی گوگل که گوگل قصد دارد با پلاک جدید تست کند:

DMV همچنین تصاویری از آنچه که یک انسان می بیند، در حالی که ماشین خود را در نوار لاس وگاس می راند، ارسال کرد:

همچنین تصویری از آنچه ماشین می بیند پست شده است:

نوادا امیدوار است که شرکت‌های بیشتری آزمایش خودروها را در این ایالت آغاز کنند و اطلاعات بیشتری در مورد مقررات جدید خود و نحوه اعمال اینجا ارائه کنند. همچنین پیش‌بینی می‌کند که این صفحات جدید روزی به رنگ سبز تغییر کنند، که نشان‌دهنده وسایل نقلیه خودرانی است که توسط عموم مردم استفاده می‌شود، نه در آزمایش. از اخبار انتشار ایالت:

من احساس کردم استفاده از نماد بی نهایت بهترین راه برای نشان دادن “ماشین آینده” است.” مدیر بخش، بروس برسلو گفت. پلاک قرمز منحصر به فرد به راحتی توسط مردم و مجریان قانون شناسایی خواهد شد و فقط برای خودروهای آزمایشی خودران دارای مجوز استفاده خواهد شد. هنگامی که زمانی فرا می رسد که وسیله نقلیه خودروهای خودران در بازار تولید می کند، آن نماد بی نهایت روی پلاک سبز رنگ ظاهر می شود.

این عبارت رنگ قرمز، نماد بی‌نهایت را توضیح می‌دهد، اما حروف اول “AU” را به جای “AV” برای “خودروی خودکار” توضیح می‌دهد. بهترین حدس من این است که AU مخفف دو حرف اول در “خودکار” است.

مقالات مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *