اعلانیه
اعلانیه

facebook-logo-sm تبلیغ‌کنندگان در فیس‌بوک در سال 2011 شاهد بهبود نرخ کلیک بودند، در حالی که خود فیس‌بوک از نرخ‌های تبلیغات بالاتر درآمد بیشتری کسب کرد. این بر اساس یک مطالعه جدید از TBG Digital، یک آژانس تبلیغاتی که در بازاریابی فیس بوک تخصص دارد.

مطالعه TBG نشان می‌دهد که میانگین هزینه هر کلیک (CPC) بین سه‌ماهه سوم و چهارم در پنج بازار عمده – ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، فرانسه و آلمان، تنها یک درصد افزایش داشته است. در سطح کشور، CPC در ایالات متحده 10 درصد و در بریتانیا 11 درصد کاهش یافت.

میانگین نرخ‌های CPM (هزینه به ازای هر هزار نمایش) در مجموع بین سه‌ماهه سوم و چهارم، هشت درصد و از سه‌ماهه اول سال 2011، 23 درصد افزایش یافته است، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

facebook-cpm-study

نرخ کلیک تبلیغات فیس‌بوک (CTR) در طول سال 2011 در پنج بازار عمده موجود در گزارش TBG، 18 درصد افزایش یافت.

غذا و نوشیدنی بالاترین نرخ کلیک را در بین 15 صنعت اندازه‌گیری شده داشت و پس از آن زیبایی و تناسب اندام، خرده‌فروشی، خانه و باغ و غیرانتفاعی قرار دارند.

facebook-ctr-study

TBG داده‌های 214 میلیارد برداشت را در پنج بازار موجود در مطالعه خود اندازه‌گیری کرد. می‌توانید گزارش را در Clearslide.com ببینید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *