اعلانیه
اعلانیه

مالکیت وب شماره 1 یاهو دوباره در ایالات متحده، اولین بار از می 2011

ComScore به‌تازگی فهرست 50 دارایی برتر ماهانه وب امروز خود را منتشر کرد. من به طور کلی به این لیست نگاه نمی کنم. اما مت مک گی به من اشاره کرد که یاهو در رتبه اول برگشته است.

July top 50

آخرین باری که یاهو شماره یک بود کی بود؟ ما سؤال را مستقیماً به comScore ارسال کرده ایم اما پاسخی دریافت نکرده ایم. در تحقیقات خودم (ماه به ماه)، متوجه شدم که آخرین باری که یاهو در صدر این لیست قرار داشت مارس، 2008 (مه، 2011 در واقع آخرین باری است که یاهو شماره یک بود؛ برای بیانیه comScore به پست اسکریپ زیر مراجعه کنید):

top 50 3/08

در آوریل 2008، گوگل جایگاه اول را به دست گرفت و از آن زمان تا به امروز در آنجا باقی مانده است. یاهو بارها و بارها جزو دو یا سه رتبه اول بوده است اما تاکنون به رتبه اول بازنگشته است.

این سایت همچنین در صدر رتبه بندی comScore Ad Focus بر اساس دسترسی به مخاطبان اینترنتی است.

پست اسکریپت: درست پس از این پست، چند نفر توییت کردند که این رتبه بندی برتر جدید بر اساس خرید Tumblr یاهو است. در حالی که نمودار اول در پاورقی که در بالا بازتولید نشده است، نشان می‌دهد که بخشی از ترافیک Tumblr به «سایت‌های دیگر» اختصاص داده شده است، اما همچنان به طور جداگانه با 38.3 میلیون مورد منحصربه‌فرد در رتبه 28 بالا قرار دارد.

ارقام ترافیک Yahoo و Tumblr توسط comScore ترکیب نشده اند (یا کاملاً با هم ترکیب شده اند). این امکان وجود دارد که بخشی از “تخصیص” بخشی از ترافیک Tumblr به یاهو مسئول افزایش باشد. با این حال در حال حاضر مشخص نیست.

Postscript II: بالاخره امروز بعدازظهر توانستم با comScore ارتباط برقرار کنم و تصحیح شد که آخرین باری که یاهو شماره یک بوده است، می 2011 بوده است. :

Tumblr در حال حاضر در Yahoo! جمع آوری سایت ها به نظر می‌رسد عوامل دیگری نیز دخیل هستند، و با توجه به نزدیک بودن سایت‌های یاهو و گوگل در ماه‌های اخیر، احتمالاً نوسانات فصلی/ماه به ماه عادی است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *