اعلانیه
اعلانیه

سه ماهه چهارم سال 2013 اپل با فروش 33.8 میلیون آیفون بالاترین درآمد سه ماهه سپتامبر را نشان می دهد.

apple-featuredاپل آن را به صورت مالی پست کرده است گزارش درآمد سه ماهه چهارم 2013 با درآمد سه ماهه 37.5 میلیارد دلار و سود خالص 7.5 میلیارد دلار. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، این شرکت رکورد فروش 33.8 میلیون آیفون را به ثبت رساند که نزدیک به 7 میلیون بیشتر از تعداد آیفون های فروخته شده در سه ماهه چهارم 2012 است.

فروش آی‌پد اپل در سه‌ماهه سال قبل، عمدتاً ثابت بود، با 14.1 میلیون آی‌پد در سه‌ماهه چهارم امسال در مقایسه با 14 میلیون دستگاه در سه‌ماهه چهارم 2012. فروش مک‌ها در سه ماهه چهارم 2013 به 4.6 میلیون رسید که اندکی نسبت به 4.9 کاهش داشت. میلیون فروخته شده در سه ماهه چهارم 2012.

این نسخه شامل بیانیه ای از مدیر عامل تیم کوک بود که بر موفقیت فروش آیفون اپل تأکید می کرد. کوک گفت: «خوشحالیم که یک سال شگفت‌انگیز را با درآمد بی‌سابقه سه‌ماهه چهارم، از جمله فروش تقریباً 34 میلیون آیفون گزارش کنیم.

Apple Numbers Q4 2013


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *