براساس جدیدترین گزارش فصلی Janrain ، فیس بوک اکنون 48 درصد از کل ورودهای اجتماعی را در سه ماهه دوم 2012 به خود اختصاص داده است. این رقم در سه ماهه اول سال جاری 45 درصد افزایش یافته است و نشان دهنده هشت سه ماهه افزایش سهم فیس بوک است – که به سه ماهه اول سال 2010 باز می گردد.
Google با 30 درصد در سه ماهه دوم در رتبه دوم باقی مانده است، که با وضعیتی که در شش سه ماهه گذشته داشته مطابقت دارد. توییتر با ۹ درصد به جایگاه سوم رسیده است، اولین باری که از یاهو جلوتر است.
اعداد Janrain از تجزیه و تحلیل حدود 365000 وب سایت/برنامه کاربردی که از خدمات آن استفاده می کنند به دست می آید. Janrain گزارش میدهد که فیسبوک در تقسیمبندی لاگینهای اجتماعی در چهار دسته (خردهفروشی، رسانه، موسیقی، و سرگرمی/بازی) برتر است. در واقع، فیسبوک در سه مورد از چهار دسته پیشروی چشمگیری دارد و خردهفروشی تنها موردی است که فیسبوک هنوز کمتر از 50 درصد از ورود به شبکه اجتماعی را دارد.
در برنامههای تلفن همراه، Janrain به فیسبوک با 52 درصد سهم اعتبار میدهد، در مقایسه با 27 درصد برای Google، 13 درصد برای توییتر و 7 درصد برای Yahoo.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.