اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: #BostonStrong: با بازگشت بوستون به ماراتن خود، برندها به آن احترام می گذارند

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • PostJoint پنالتی گوگل را تایید می کند، می گوید که کسب و کارش ادامه خواهد داشت

    PostJoint دومین شبکه وبلاگ نویسی مهمان است که آگاهانه توسط Google جریمه شده است. اخبار جریمه را جمعه در سایت خواهرمان Search Engine Land گزارش دادیم و خود PostJoint نیز دیروز در وبلاگ خود این جریمه را تایید کرد. PostJoint در حال حاضر در گوگل به نام خود رتبه بندی نمی کند، نشانه ای مطمئن از یک پنالتی و […]

  • #BostonStrong: با بازگشت بوستون به ماراتن خود، برندها آن را محترمانه نگه می دارند

    وقتی صحبت از تجارت خطرناک برندها می شود که به گفتگو درباره رویدادهای خبری غم انگیز می پیوندند، معمولاً خطر بیشتر از پاداش است. تلاش‌های ژامبون – طلسم SpaghettiOs که پرچم آمریکا را به اهتزاز در می‌آورد به یاد پرل هاربر یا توییت مزخرف «هرگز فراموش نکن» AT&T در 11 سپتامبر گذشته – به قدری خاطره‌انگیز و مضر است که […]

  • پیش نمایش پیشرفته Big SMX – تور مجازی از آنچه باید انتظار داشت

    Search Engine Land’s SMX Advanced، تنها کنفرانس بازاریابی جستجو که منحصراً برای بازاریابان اینترنتی با تجربه طراحی شده است، از 11 تا 12 ژوئن به سیاتل بازمی گردد. خواندن را برای یک نمای کلی از آنچه انتظار دارید ادامه دهید – سپس مطمئن شوید که قبل از انقضای نرخ های Early Bird در هفته آینده ثبت نام کرده اید! 2014: روندهای جدید، فرصت های جدید – و چالش های جدید برای آنلاین […]

  • محتوای مارک دار باعث علاقه جوانان به فروش بستنی می شود

    با برداشتن صفحه ای از Lacta Chocolate یونان، Cornetto، یک شرکت اروپایی بستنی متعلق به Unilever، با قسمت دوم مجموعه Cupidity خود، مجموعه ای از فیلم های آنلاین که عشق جوان را بررسی می کند، منتشر شد. این فصل اخیر، با عنوان مسافران، نگاهی به یک مرد و یک زن جوان و ارتباط از دست رفته آنها دارد. این […]

    است

  • فیس بوک پیشتاز خود را در ترافیک ارجاع اجتماعی، نمایش داده های Shareaholic گسترش می دهد

    بر اساس گزارش ترافیک سه ماهه اول Shareaholic در رسانه های اجتماعی، فیس بوک پیشتاز خود را به عنوان محرک اصلی ارجاع رسانه های اجتماعی افزایش داده است. ترافیک فیس بوک 21.25 درصد از سهم بازدیدها را به خود اختصاص داده است – تقریباً شش درصد افزایش نسبت به رقم دسامبر شبکه اجتماعی – در شبکه 300000 وب سایت Shareaholic. سهامدار […]

  • ویدیو + نمایش اسلاید: انقلاب SEO از تلویزیون پخش نخواهد شد

    بهینه سازی موتورهای جستجو از بدو تولد در وضعیتی ثابت بوده است. در حالی که بسیاری از روندها و تغییرات مورد توجه گسترده ای در این زمینه قرار گرفته اند، برخی دیگر بی سر و صدا بی توجه مانده اند. تاکتیک‌هایی که کار می‌کنند، شاخص‌های کلیدی عملکرد مهم، روش جستجوی جستجوگران، و اینکه چه کسی سئو را تمرین می‌کند، به طرز ماهرانه‌ای با […]

    تغییر نکرده است.

  • گزارش: فیس بوک قرار است شبکه تبلیغات موبایلی را در کنفرانس F8 هفته آینده معرفی کند

    فیس‌بوک، که تاکنون تلاش‌های فروش تبلیغات خود را در محیط خود متمرکز کرده است، طبق پست امروز در Re/Code، به زودی یک شبکه تبلیغاتی تلفن همراه راه‌اندازی خواهد کرد. Re/code با استناد به “منابع متعدد آشنا با موضوع” گزارش داد که فیس بوک این حرکت را در کنفرانس “F8” هفته آینده در سانفرانسیسکو اعلام خواهد کرد. از Re/code: […]

  • شناخت: کریس کانسیلا مدیر ارشد خلاقیت TRIS3CT

    کریس کانسیلا به عنوان مدیر خلاق Trisect، یک آژانس تبلیغاتی مستقر در شیکاگو که با مارک‌های پیشرو مانند Kawasaki و Kimberly-Clark کار می‌کند، خدمت می‌کند. Cancilla در ابتدا در سال 2011 به عنوان مدیر خلاق اجرایی به آژانس پیوست. او در ارائه کمپین امضای آژانس نینجا 300 در حالی که رهبری تیم خلاق کاوازاکی را بر عهده داشت، نقش مهمی داشت. به عنوان مدیر خلاق […]

  • برنامه ای و بومی: چگونه بازاریابی محتوا و داده محور می تواند همزمان وجود داشته باشد

    تبلیغات زمانی بیشترین تاثیر را دارند که به خوبی در تجربه مشتری ادغام شوند. طی سال گذشته، خرید برنامه‌ریزی‌شده و تبلیغات بومی (هر دو واژه‌های پرطرفدار در صنعت ما) دو رویکرد بسیار متفاوت را اتخاذ کرده‌اند تا بازاریابان بتوانند تجربیات جذاب و مرتبطی را برای مخاطبان خود ایجاد کنند – یکی با استفاده از داده‌ها و دیگری […]

  • فیس‌بوک تأیید می‌کند که از داده‌های موقعیت مکانی برای هدف‌یابی تبلیغات استفاده خواهد کرد — روزی

    جای تعجب نیست که فیس بوک قصد دارد از داده های مکان از برنامه های تلفن همراه خود برای سفارشی کردن تبلیغاتی که به مشتریان ارائه می دهد استفاده کند. ترکیبی از یک طرح تجاری مبتنی بر تبلیغات و دسترسی به داده‌های مربوط به مکان‌هایی که کاربران از آن بازدید کرده‌اند و مهم‌تر از همه جایی که در یک لحظه معین در آن هستند، به آن نیاز دارد. بنابراین وقتی فیس بوک […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *