PostJoint دومین شبکه وبلاگ نویسی مهمان است که آگاهانه توسط Google جریمه شده است. اخبار جریمه را جمعه در سایت خواهرمان Search Engine Land گزارش دادیم و خود PostJoint نیز دیروز در وبلاگ خود این جریمه را تایید کرد. PostJoint در حال حاضر در گوگل به نام خود رتبه بندی نمی کند، نشانه ای مطمئن از یک پنالتی و […]
وقتی صحبت از تجارت خطرناک برندها می شود که به گفتگو درباره رویدادهای خبری غم انگیز می پیوندند، معمولاً خطر بیشتر از پاداش است. تلاشهای ژامبون – طلسم SpaghettiOs که پرچم آمریکا را به اهتزاز در میآورد به یاد پرل هاربر یا توییت مزخرف «هرگز فراموش نکن» AT&T در 11 سپتامبر گذشته – به قدری خاطرهانگیز و مضر است که […]
Search Engine Land’s SMX Advanced، تنها کنفرانس بازاریابی جستجو که منحصراً برای بازاریابان اینترنتی با تجربه طراحی شده است، از 11 تا 12 ژوئن به سیاتل بازمی گردد. خواندن را برای یک نمای کلی از آنچه انتظار دارید ادامه دهید – سپس مطمئن شوید که قبل از انقضای نرخ های Early Bird در هفته آینده ثبت نام کرده اید! 2014: روندهای جدید، فرصت های جدید – و چالش های جدید برای آنلاین […]
با برداشتن صفحه ای از Lacta Chocolate یونان، Cornetto، یک شرکت اروپایی بستنی متعلق به Unilever، با قسمت دوم مجموعه Cupidity خود، مجموعه ای از فیلم های آنلاین که عشق جوان را بررسی می کند، منتشر شد. این فصل اخیر، با عنوان مسافران، نگاهی به یک مرد و یک زن جوان و ارتباط از دست رفته آنها دارد. این […]
است
بر اساس گزارش ترافیک سه ماهه اول Shareaholic در رسانه های اجتماعی، فیس بوک پیشتاز خود را به عنوان محرک اصلی ارجاع رسانه های اجتماعی افزایش داده است. ترافیک فیس بوک 21.25 درصد از سهم بازدیدها را به خود اختصاص داده است – تقریباً شش درصد افزایش نسبت به رقم دسامبر شبکه اجتماعی – در شبکه 300000 وب سایت Shareaholic. سهامدار […]
بهینه سازی موتورهای جستجو از بدو تولد در وضعیتی ثابت بوده است. در حالی که بسیاری از روندها و تغییرات مورد توجه گسترده ای در این زمینه قرار گرفته اند، برخی دیگر بی سر و صدا بی توجه مانده اند. تاکتیکهایی که کار میکنند، شاخصهای کلیدی عملکرد مهم، روش جستجوی جستجوگران، و اینکه چه کسی سئو را تمرین میکند، به طرز ماهرانهای با […]
تغییر نکرده است.
فیسبوک، که تاکنون تلاشهای فروش تبلیغات خود را در محیط خود متمرکز کرده است، طبق پست امروز در Re/Code، به زودی یک شبکه تبلیغاتی تلفن همراه راهاندازی خواهد کرد. Re/code با استناد به “منابع متعدد آشنا با موضوع” گزارش داد که فیس بوک این حرکت را در کنفرانس “F8” هفته آینده در سانفرانسیسکو اعلام خواهد کرد. از Re/code: […]
کریس کانسیلا به عنوان مدیر خلاق Trisect، یک آژانس تبلیغاتی مستقر در شیکاگو که با مارکهای پیشرو مانند Kawasaki و Kimberly-Clark کار میکند، خدمت میکند. Cancilla در ابتدا در سال 2011 به عنوان مدیر خلاق اجرایی به آژانس پیوست. او در ارائه کمپین امضای آژانس نینجا 300 در حالی که رهبری تیم خلاق کاوازاکی را بر عهده داشت، نقش مهمی داشت. به عنوان مدیر خلاق […]
تبلیغات زمانی بیشترین تاثیر را دارند که به خوبی در تجربه مشتری ادغام شوند. طی سال گذشته، خرید برنامهریزیشده و تبلیغات بومی (هر دو واژههای پرطرفدار در صنعت ما) دو رویکرد بسیار متفاوت را اتخاذ کردهاند تا بازاریابان بتوانند تجربیات جذاب و مرتبطی را برای مخاطبان خود ایجاد کنند – یکی با استفاده از دادهها و دیگری […]
جای تعجب نیست که فیس بوک قصد دارد از داده های مکان از برنامه های تلفن همراه خود برای سفارشی کردن تبلیغاتی که به مشتریان ارائه می دهد استفاده کند. ترکیبی از یک طرح تجاری مبتنی بر تبلیغات و دسترسی به دادههای مربوط به مکانهایی که کاربران از آن بازدید کردهاند و مهمتر از همه جایی که در یک لحظه معین در آن هستند، به آن نیاز دارد. بنابراین وقتی فیس بوک […]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.