این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.
طبق گزارشهایی که به تازگی منتشر شده است، هیئت منصفه در آزمایش Oracle-Google دریافته است که Google هیچ یک از پتنتهای Oracle را در Android نقض نکرده است. بنابراین هیچ خسارتی وجود ندارد که گوگل باید به اوراکل بپردازد. این تقریباً یک پیروزی کامل برای گوگل است. در مرحله قبلی آزمایشی، Google توسط هیئت منصفه پیدا شد […]
مطمئناً، بازاریابی محتوا به معنای توسعه محتوا پیرامون کسب و کار، محصولات و خدمات شما است. اما قرار نیست محتوا در فضای خالی شما گرا وجود داشته باشد. محتوا هدف خارجی است. در مشتریان، مشتریان احتمالی، خریداران، حامیان برند، وبلاگ نویسان، رسانه ها، افرادی که در شبکه های اجتماعی شرکت می کنند، حتی کارمندان بالقوه (اگر در حال استخدام هستید). بنابراین اولین قانون دانستن اینکه […]
چیست
برنامههای بازاریابی ایمیلی که به خوبی اجرا میشوند، 20 درصد از درآمد آنلاین خردهفروش را تشکیل میدهند. در حالی که برخی ممکن است آن را یک عدد تهاجمی بدانند، من معتقدم که یک برنامه کاملاً توسعهیافته، کامل با پیامرسانی چرخه حیات، برنامههای راهاندازی شده، استراتژیهای تقسیمبندی، سریهای سبد خرید رها شده، و غیره، حتی بیشتر از آن را به همراه خواهد داشت. هر […]
اخبار برای فیس بوک بدتر می شود. اول اینکه، IPO آنطور که انتظار می رفت عمل نکرد، اگرچه بسیاری از افراد در فیس بوک را بسیار ثروتمند کرد. سپس اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه پذیره نویسان فیس بوک (بانک ها) مجبور شدند روز جمعه برای جلوگیری از سقوط سهام به زیر قیمت پیشنهادی 38 دلار مداخله کنند زیرا تقاضا کمتر از حد انتظار بود. […]
فیسبوک، که به اصلاح و آزمایش طرحبندیاش بدنام است، پس از عرضه اولیه عمومی مجدداً در حال حاضر است. Talking Points Memo یک نسخه ساده از جدول زمانی را مشاهده کرد که املاک کمتری را برای دوستان، عکسها و لایکها اختصاص میدهد. به جای کشیدن اطلاعات نمایه/صفحه در زیر عکس روی جلد، نمادهای ساده وجود دارد: در اینجا نگاهی به نسخه فعلی (غیر آزمایشی) تایم لاین داریم: […]
همانطور که در ماه دسامبر گزارش دادیم، شکایت Sponsored Stories اجازه یافت علیه غول رسانه های اجتماعی ادامه یابد زیرا فیس بوک نتوانست آن را کنار بگذارد. امروز، این دعوی در یک دادگاه فدرال در سن خوزه، کالیفرنیا “اصولا” حل و فصل شد. در ابتدا پنج عضو فیس بوک از فیس بوک شکایت کردند و ادعا کردند که حریم خصوصی آنها در […]
نقض شده است
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.