این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Google+ تعداد فالوورها را ساده می کند، اما سردرگمی باقی می ماند
دلت تنگ شده بود؟ بخشی از تغییرات این هفته در +Google، اولین شکل جدیدی بود که تعداد 1+ و دنبالکنندگان صفحات برند را ترکیب میکرد. خوب است، اما هنوز مشکلات مربوط به نحوه نمایش و استفاده از نشانهای +Google را برطرف نمیکند. شمارش 1+ها مقاله قبلی من، تعداد فالوورهای شکسته و دکمه های گیج کننده +Google، […]
- یوتیوب در سال 2011 یک تریلیون ویدئو مشاهده کرد
دوازده صفر. یک تریلیون به نظر می رسد: 1,000,000,000,000 این تعداد ویدئویی است که ما در سال 2011 به طور جمعی در YouTube تماشا کردیم. یا همانطور که وبلاگ YouTube توضیح می دهد حدود 140 بازدید برای هر فرد روی زمین و بیش از دو برابر تعداد ستارگان در آسمان است. (اوه، بله؟ اما در مقایسه با 15 تریلیون دلار ما چیزی نیست […]
- اینفوگرافیک: در فیس بوک، ما با دوستان واقعی و توهین آمیز Unfriend دوست می شویم
چه کسی در فیس بوک دوست می شود؟ دوستان واقعی، سپس دوستان دوستان. چه چیزی شما را دوست ندارد؟ توهین آمیز بودن، شناخته نشدن یا تلاش برای فروش چیزی به کسی. این آمار از یک اینفوگرافیک NM Incite به دست آمده است که نشان می دهد چرا ما در فیس بوک دوست و دوست نداریم. اینفوگرافیک همچنین نشان می دهد که چه رسانه های اجتماعی بیشترین استفاده را دارند […]
- گزارش جهانی: U.S. دوم در شبکه های اجتماعی و سومین در استفاده از اینترنت موبایل
یک نظرسنجی جهانی جدید از Pew Internet اطلاعات اجتماعی و تلفن همراه را از سراسر جهان نشان می دهد. در حالی که ایالات متحده در میان رهبران هر دسته قرار دارد، اسرائیل از نظر استفاده از شبکه های اجتماعی و استفاده از اینترنت تلفن همراه (همسو با ژاپن) رتبه اول را به خود اختصاص داده است. این مطالعه همچنین نشان میدهد که تولید ناخالص داخلی با استفاده اجتماعی و استفاده از تلفن همراه همبستگی دارد. اینجا یک […]
است
- کمپین های بازاریابی جستجوی خود را با تجزیه و تحلیل نقطه لمسی بهبود بخشید
اولین قدم بسیار مهم برای فرآیند مدیریت اسناد در کمپین بازاریابی جستجو جمع آوری تمام داده های مرتبط با “لمس” هایی است که توسط مخاطبان هدف شما در نتیجه قرار گرفتن در معرض تمام تلاش های بازاریابی شما تجربه شده است. و ترافیک مستقیم هر “نقطه تماس” مرتبط با هر فرد دارای […]
است
- پلتفرم تبلیغات جدید و صفحات برند توییتر قدرت آتش را برای بازاریابان ارائه می دهد
این سال شبکه اجتماعی بود که با ورود بازیکنان اصلی و فرعی (Google+، UnThink) و رشد شتابان پلتفرمهای موجود (تویتر، فیسبوک و ردیت و غیره) مشخص شد. همانطور که چشم انداز رسانه های اجتماعی تکامل یافته و در جهات مختلف منشعب شده است، توییتر یکی از آخرین پیشروهای […]
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
مدیریت شهرت
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- انحصاری: MySpace راه اندازی جدید پخش کننده موسیقی، عملکرد جستجو، ادغام فیس بوک، www.billboard.biz
- 36 منبع اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی برای کسب و کار مردم، www.seoptimise.com
- Facebook Just Won Social Media، مجله موتور جستجو
- فیسبوک برچسبهای مکان را برای عکسها پیشنهاد میکند، www.allfacebook.com
- چگونه Google+ واقعاً بازاریابی را بهبود میبخشد، plus.google.com
- چگونه جدول زمانی بازاریابی را در فیس بوک تغییر می دهد، www.allfacebook.com
- تیم های NBA به +Google بپیوندند، thenextweb.com
- SMM – چگونه با حداقل تلاش حضور خود را در رسانه های اجتماعی به حداکثر برسانید، بروس خاک رس
- کارکنان رفته اند Wild – محافظت از کسب و کار شما در برابر محتوای آسیبرسان رسانههای اجتماعی، www.dreamsystemsmedia.com
- قانون اشتراک گذاری آنلاین، www.technologyreview.com
- تویتر: بازاریابان هنوز در تلاش برای درک کانال اجتماعی هستند، MediaPost
- چه زمانی اندازهگیری رسانههای اجتماعی بالغ میشود؟، eMarketer
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.