اعلانیه

روز بازاریابی: 16 آگوست 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 17 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 16 آگوست 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • #SocialJet Aer Lingus حساب‌های فیس‌بوک، توییتر را در بدنه تبلیغ می‌کند
    برندها در طول سال‌ها مکان‌ها و راه‌های بسیار جالبی برای تبلیغ کانال‌های اجتماعی خود پیدا کرده‌اند. مانند زمین‌های NBA و مناطق انتهایی فوتبال، یا سقف و کناره‌های یک زپلین اسپیس نیدل. اکنون شرکت هواپیمایی ایرلندی Aer Lingus با راه اندازی “جت اجتماعی” خود به این جنبش می پیوندد. اوه، متاسفم. آنها به آن می گویند […]
  • اطلاعات جدید داده ها در مورد پتانسیل Pinterest
    تنها چند ماه پیش، Pinterest با ارائه دسترسی رایگان به مجموعه ابزارهای تحلیلی خود، گام بزرگی در زمینه ابزارهای خود برای مشاغل برداشت. من با هیجان به درک داده های جدید پرداختم و اکنون حتی بیشتر متقاعد شده ام که Pinterest اولین کانال رسانه اجتماعی است که برای بازاریابی ساخته شده است. پس از مطالعه عملکرد […]
  • EdgeRank مرده است: الگوریتم فید خبری فیس بوک اکنون به 100 هزار فاکتور وزن نزدیک شده است
    دفعه بعد که بگویید یک مشتری که چگونه فیس بوک محتوایی را که در News Feed نشان داده می شود انتخاب و رتبه بندی می کند، باید بدون استفاده از کلمه EdgeRank این کار را انجام دهید. EdgeRank، سیستم اصلی رتبه‌بندی فید خبری فیسبوک، مرده است. فیسبوک حدود دو سال و نیم است که از این کلمه در داخل استفاده نکرده است. این زمانی بود که شرکت شروع به کار کرد […]
  • مشاهده Google و MSFT YouTube App رسما شروع شد
    بعد از دو ماه گذشته، اختلاف بین مایکروسافت و Google بر سر برنامه YouTube که در دسترس است ویندوز فون اکنون فوران کرده است. این به لطف یک پست وبلاگ تند امروز بعدازظهر از سوی معاون مایکروسافت و معاون مشاور عمومی دیوید هوارد است که تعهد گوگل به باز بودن را زیر سوال می برد و گوگل را به ساختن مایکروسافت متهم می کند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *