اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 10 دسامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • چک لیست رسمی وب مستر موبایل Google و ویدیوها
    Google’s Maile Ohye، مدیر فنی برنامه‌های توسعه‌دهنده، در وبلاگ Google Webmaster پست شده است که آنها چک لیست رسمی خود را برای بهبود وب‌سایت تلفن همراه امروز منتشر کرده‌اند. چک لیست به سه مرحله تقسیم می شود که با محتوا و ویدیوها همراه است که به شما در انجام هر مرحله کمک می کند. این مراحل عبارتند از: دست از سرخوردگی مشتریان خود بردارید. انجام کار را تسهیل کنید تبدیل […]
  • Oreo Cookie Balls: The Viral Viral Video Christmas?
    Oreo سال را با یک توییت ویروسی در طول Super Bowl آغاز کرد، و به نظر می رسد سازنده کوکی امیدوار است که سال را با یک تاچ داون دیگر به پایان برساند – این یکی در قالب یک ویدیوی جدید که در یوتیوب و شبکه های اجتماعی در حال افزایش است. نام آن “Oreo Cookie Balls” است و به نظر می رسد این ویدیوی 76 ثانیه ای […]
  • یادآوری: در نظرسنجی فناوری بازاریابی Marketing Land و شما می توانید شرکت کنید یک iPad Air را برنده شوید!
    این یک یادآوری سریع است که ما در حال بررسی خوانندگان Marketing Land در مورد اینکه کدام مارک‌ها در دسته‌های مختلف فناوری بازاریابی برای اولین بار فکر می‌کنید، هستیم. در نظرسنجی مختصر مارکتینگ فناوری مارکتینگ لند شرکت کنید و می‌توانید یک آی‌پد ایر یا جوایز عالی دیگر ببرید! این نظرسنجی فقط 11 سؤال ساده در مورد مارک های فناوری بازاریابی است که شما می شناسید. […]
  • Kraft همه مارک های دیگر CPG را در جستجوی پولی شکست می دهد [مطالعه]
    در رتبه بندی 50 تبلیغ کننده برتر کالاهای بسته بندی شده مصرفی (CPG) در جستجوی پولی بر اساس آگهی impressions، Kraft Foods Group با سایت‌های KraftRecipes.com و KraftBrands.com، بیش از 20 درصد از کل تبلیغات CPG در Google AdWords را تحت تأثیر قرار داد. با سایت‌های کرافت به‌عنوان پیشرو، فهرست 10 تبلیغ‌کننده برتر CPG […]
  • افزایش سهم فیس‌بوک از بازدیدها 170 درصد نسبت به سال گذشته؛ افزایش 47 درصدی از زمانی که دکمه اشتراک گذاری از انگشت شست برداشته شد
    ماه گذشته، فیس بوک انگشت شست را با جراحی از دکمه های «پسندیدن» و «اشتراک گذاری» در یک بازسازی کامل زیبایی شناختی حذف کرد. هدف تشویق به اشتراک گذاری محتوا و در نتیجه افزایش مشارکت اجتماعی بود. امروزه، Shareaholic، یک پلتفرم کشف و اشتراک گذاری که به سایت ها کمک می کند محتوا را ارتقا دهند، شواهدی ارائه کرد که نشان می دهد نه تنها اشتراک گذاری فیس بوک در واقع افزایش یافته است، بلکه […]
  • 10 برند برتر ویدیویی به اشتراک گذاشته شده در سال 2013: سامسونگ پیشتاز، به دنبال آن آبجو، نوزادان و شوخی‌ها
    شرکت بازاریابی ویدیویی Unruly ده فهرست برتر از بیشترین اشتراک‌گذاری‌شده‌ترین برندهای ویدیوی اجتماعی در سال 2013 را جمع‌آوری کرده است که سامسونگ در این بسته پیشتاز است. سامسونگ با کسب 7.3 میلیون اشتراک برای کمپین ویدیویی اجتماعی خود “S4: Sound & Shot” افتخار دارد که برترین برند مشترک Unruly در سال 2013 باشد. در رتبه دوم Geico قرار دارد که […]
  • اگر فیس بوک جالب نیست، برندها هم نباید باشند
    کریسمس هر سال فرا می رسد و بنابراین، به نظر می رسد، در مورد اینکه آیا یا نه بحث کنید. فیس بوک هنوز جالب است و/یا اینکه آیا توسط نوجوانان رها شده است. دیوید ابرسمن، مدیر مالی فیس‌بوک، در تماس اخیر با درآمد، به نظر می‌رسد که احتمالاً مخاطبان جوان‌تر از شبکه اجتماعی خسته شده‌اند: ما […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *