اعلانیه
اعلانیه

خرده‌فروش آنلاین «سگ مست» را برای هک کردن حساب اجتماعی به خدمت می‌گیرد که منجر به 100 هزار خریدار جدید می‌شود

glamour_sales_fred_farid

اوه چگونه لمینگ ها دنبال می شوند. برای خرده‌فروشی آنلاین لوکس چینی Glamour Sales، فرد و فرید با به سبک JCPenney توییت های مست و یک سگ. در طول سال نوی چینی، و با آگاهی از اینکه اکثر مردم برای معاملات تبلیغاتی در سایت میکروبلاگینگ چینی Sine Weibo جستجو می‌کنند، آژانس مجموعه‌ای از پست‌ها را در صفحه  این برند شامل حروف و اعداد تصادفی ارسال کرد.

البته، این بدلکاری مورد توجه معمول قرار گرفت و نظراتی مانند “مدیر انجمن چه مشکلی دارد؟”، “او خیلی اخراج شده است!”، “حساب Weibo باید هک شده باشد” و بله، “جامعه” مدیر باید واقعا مست باشد.”

به دنبال این پست‌های به ظاهر مست، آژانس از یک “رهبر نظر کلیدی” خواست تا یک پست برنامه ریزی شده را منتشر کند که در آن نوشته شده بود: “به هیچ وجه! نه تنها حساب Weibo. به نظر می رسد وب سایت فروش گلمور نیز هک شده است! قیمت ها بسیار پایین است!»

و مانند لمینگ‌های فوق‌الذکر، همه به وب‌سایت فروش گلامور رفتند تا همه چیز را بررسی کنند. سپس این برند افشای بزرگی را منتشر کرد. یک ویدیوی «امنیتی» که نشان می‌دهد دقیقاً چه اتفاقی افتاده است و چرا تمام آن پست‌های دیوانه‌کننده منتشر شده‌اند. آره. این گلم داگ، طلسم برند بود که به نحوی شب را در دفتر فروش گلامور رها کردند تا به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برند راه پیدا کند.

آیا شیرین کاری جواب داد؟ با توجه به فیلم مطالعه موردی، بله. در دو روز، این پست ها 21657، 216 بازدید، 22167 بازنشر، 8693 نظر و 100000 خریدار جدید در وب سایت فروش گلامور دریافت کردند. شیرین کاری ارزان؟ شاید. اما این شیرین کاری مطمئناً ارزان بود … مانند بودجه کم. همانطور که بدون بودجه. البته، این نوع شیرین کاری ها فقط یک بار کار می کنند.

[youtube]http://youtu.be/SdDKP9ZvfiU[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *