اعلانیه
اعلانیه

از لحاظ تاریخی یکی از «توییت‌پذیرترین» موضوعات توییتر، رویدادهای ورزشی بوده است. در سال گذشته، 4 مورد از 10 رویداد برتری که را برانگیخت توییت در ثانیه مربوط به ورزش بود. تورنمنت NCAA امسال تفاوتی نداشت و @TwitterSports برخی از آمارهای استفاده از توییتر را در طول تورنمنت منتشر کرد.

نموداری در مورد استفاده از توییتر منتشر شد که منجر به بازی بزرگ دیشب شد و توییت‌های مرتبط را در روز تجزیه کرد. جای تعجب نیست که روزهایی که بیشترین توییت‌ها را داشتند، روزهای بازی بودند، در حالی که فعالیت به آرامی بین راندها کاهش یافت. سومین روز پرطرفدار 16 مارس بود، روزی که دو دانه 15 دانه دانه شماره 2 را از بین بردند. جالب است که دومین روز پرطرفدار برای توییت کردن، روز افتتاحیه دور دوم بود – همچنین روز کاری (جمعه).

جزئی دقیق بازی برای قهرمانی نیز منتشر شد. نمودار توئیت‌هایی را بر اساس کنتاکی، کانزاس و به طور کلی مسابقات قهرمانی نشان می‌دهد. بازی خیلی هیجان‌انگیز نبود، مگر اینکه در مقابل گسترش بازی بازی می‌کردید، هیچ تغییر بزرگی روی سرنخ‌ها اتفاق نیفتاده بود و دانک‌های بزرگ یا بازی‌های تغییر دهنده بازی وجود نداشت. برخی از داده‌ها ممکن است مغرضانه باشد، زیرا ممکن است بسیاری از بینندگان معمولی در طول نیمه بازی را ترک کرده باشند، زیرا بازی به‌نظر می‌رسد یک انفجار بود. با این حال نمودار نشان می‌دهد که کانزاس توییت‌های بیشتری را هنگام تلاش برای تجمع دیرهنگام مشاهده کرده است و از کنتاکی برای یک جهش خوب ۱۵ دقیقه پیشی گرفته است.

به طور کلی، توییت‌ها برای این رویداد دیدنی نبودند و به 30000 توییت در دقیقه رسیدند (در مقایسه با بسیاری از رویدادهای 2011 شاهد هزاران توییت در ثانیه بود)

برای اطلاعات بیشتر، TwitterSports را دنبال کنید یا به پست کامل وبلاگ در وبلاگ توییتر.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *