این اولین بار است که شرکت این آمار مهم را از سپتامبر گذشته به روز می کند، زمانی که توییتر گفت 55 درصد از 100 میلیون کاربر فعال آن زمان از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کردند.
تویتر آمار را طی رویداد Twitter For Brands در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت و البته آن را در توییتر نیز پست کرد:
60٪ از 140 میلیون کاربر فعال ما از طریق تلفن همراه به توییتر دسترسی دارند – از 55٪. #Twitter4Brands
— تبلیغات توییتر (@TwitterAds) ژوئن 7، 2012
در اوایل این هفته، دیک کاستولو، مدیر عامل توییتر گفت که فعالیت توییتها به 400 افزایش یافته است. میلیون در روز، و توییتر یک روز اخیر داشت که درآمد تبلیغات تلفن همراه از درآمد غیر تلفن همراه پیشی گرفت.
تویتر فقط نمایش محصولات تبلیغاتی خود را در دستگاه های تلفن همراه آغاز کرد در اواخر فوریه.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.