اعلانیه
اعلانیه

برندسازی با طراحی اختلاف منظر: 5 سوال با تیمبرولوز مینه سوتا

5-Questions-ML طراحی سایت قدرتمند — و معنادار — مهمتر از همیشه است. کمتر از دو دهم ثانیه طول می کشد تا یک بازدیدکننده آنلاین در مورد یک نام تجاری نظر بدهد . انتظارات برای سرگرم شدن و درگیر شدن توسط رسانه های آنلاین در حال افزایش است و یکی از راه های جذب مخاطب استفاده از طراحی اختلاف منظر است.

طراحی پارالکس چیست؟

پیمایش اختلاف منظر در طراحی وب، تجربه چندرسانه‌ای را فراهم می‌کند که تصاویر را لایه‌بندی می‌کند که با سرعت‌های مختلف حرکت می‌کنند، و این توهم را ایجاد می‌کند که در حین پیمایش در حال تعامل هستید. این تکنیک توسط سازمان‌های رسانه‌ای و برندهایی استفاده می‌شود که می‌خواهند داستانی تعاملی را روایت کنند که بیننده را مجذوب خود کند. برخی بیان کرده اند که پیمایش اختلاف منظر در حال بیش از حد استفاده می شود ; با این حال، مارک هایی مانند Oakley، نینتندو و پژو از آن به عنوان یک استراتژی دیجیتال اصلی استفاده کرده اند. .

به تازگی، تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز یک سایت اختلاف منظر برای جشن بیست و پنجمین سالگرد راه‌اندازی کرده است و احتمالاً یکی از تنها تیم‌های ورزشی حرفه‌ای است که از آن استفاده کرده است. این روش. ما از باب استانکه، مدیر خدمات تعاملی تیمبرولوز (همچنین سخنران کنفرانس رسانه های اجتماعی SMX) درباره تصمیم گیری در مورد برندینگ برای استفاده از پیمایش اختلاف منظر.

Minnesota Timberwolves 25th Anniversary Parallax Design

5 سوال با باب استانک، مدیر خدمات تعاملی تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز

مونیکا رایت: اول از همه، چرا اختلاف منظر؟ علاوه بر مزیت داستان سرایی بهبود یافته، طراحی های اختلاف منظر مشکلاتی را برای SEO و تجزیه و تحلیل مطرح می کند، و به عنوان یک فرمت سازگار با موبایل در نظر گرفته نمی شود. همچنین ممکن است کند بارگذاری شود. به عنوان یک بازاریاب، چگونه تصمیم به استفاده از این تکنیک گرفتید؟

باب استنکه: هر صنعت و کسب‌وکارهای داخل آن صنایع معیارهای موفقیت متفاوتی دارند. برای کسب و کار ما، همه چیز به سئو و تجزیه و تحلیل نیست. این در مورد ارائه یک تجربه است که زرق و برق دار است و کمی عامل “باحال” را ارائه می دهد. ما می‌توانیم با یک میلیون بازدید در یک روز بدون هیچ گونه جمع‌آوری داده‌های مبتنی بر درآمد مشخصی کنار برویم و با این واقعیت که به تعداد زیادی بازدیدکننده رسیده‌ایم و داستان خود را به آنها گفته‌ایم مشکلی نداشته باشیم. ورزش به تولید تجربیات حضوری عالی که سپس به فرمت های دیجیتال ترجمه می شوند، شهرت دارد. تصاویر قدرتمند و تعاملی که طراحی اختلاف منظر ارائه می دهد، آن را برای برندهای ورزشی و سرگرمی عالی می کند. طراحی اختلاف منظر خاصی که ما استفاده کردیم همچنین یک عنصر پاسخگو برای موبایل نیز ارائه می دهد. ما به خصوص از نحوه نمایش سایت در iPad خوشحالیم.

مونیکا رایت: غیر از دیدگاه ها، معیار موفقیت چیست؟ آیا هدف این است که طرفداران داستان را به اشتراک بگذارند؟

باب استنکه: واداشتن طرفداران برای به اشتراک گذاشتن داستان‌هایشان کلید استراتژی 25 فصلی ما است، بنابراین دعوت به اقدام در سایت مهم است. حتی مهمتر از آن به اشتراک گذاشتن داستان گذشته، حال و آینده ما است – چیزی که همه طرفداران ما بخشی از آن بوده اند. این سایت در مورد اتصال طرفداران و تیم ما با استفاده از یک طراحی پیشرفته است.

25 Year Fans Minnesota Timberwolves Parallax Design

مونیکا رایت: پس چرا از ویدئو، یا یک فرمت “قابل جاسازی” دوستانه تر استفاده نکنیم؟

باب استنکه: رقابت ما در حال حاضر ویدیو دارد. و یک قالب «دوستانه‌تر» بسیار شبیه به انجام کاری است که دیگران انجام می‌دهند. ما می خواستیم با ارائه چیزهای جدید به طرفداران برخی از موانع را بشکنیم و از منطقه راحتی خود خارج شویم.

مونیکا رایت: چرا یک جدول زمانی در سایت رسمی تیمبرولوز راه اندازی نمی کنید؟

؟ >

باب استانک: قسمت پشتی سایت موجود ما فقط انعطاف پذیری خلاقانه زیادی را امکان پذیر می کند. برای تیم های ورزشی غیرمعمول نیست که سایت های کاملاً جداگانه ای برای کمپین هایی مانند این ایجاد کنند. و هر سایت داستان متفاوتی را بیان می کند، و بهترین راه برای جشن گرفتن بیست و پنجمین فصل ما سزاوار سایت خاص خود است.

مونیکا رایت: عالی به نظر می رسد، اما آیا کاری متفاوت انجام می دادید؟

باب استانک: مانند هر فناوری جدید، اشکالاتی نیز وجود دارد. ما یک مهلت مشخص برای ملاقات داشتیم، بنابراین آزمایش محدود بود. برخی از مرورگرها واکنش متفاوتی نشان دادند، بنابراین ما باید تغییرات خاصی را برای تطبیق با مجموعه فناوری تا حد امکان ایجاد کنیم. در غیر این صورت، ما از این که اوضاع چگونه پیش رفت راضی هستیم، اما می‌بینیم که این در طول زمان تغییر می‌کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مونیکا رایت به‌عنوان معاون مشارکت مخاطبان برای بازاریابی زمین و زمین موتور جستجو خدمت کرد. او با بیش از 15 سال تجربه در نشر آنلاین، بازاریابی محتوا و توسعه مخاطب برای شرکت های رسانه ای، بر مصرف محتوا و سنجش میزان تعامل کاربران در هر دو سایت در چندین پلت فرم از جمله دسکتاپ، موبایل، اجتماعی و ایمیل متمرکز است. علاوه بر این، او به عنوان هماهنگ کننده برنامه برای مجموعه کنفرانس SMX، تولید شده توسط شرکت مادر Third Door Media خدمت می کند. ، ناشر Marketing Land و Search Engine Land.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *