اعلانیه
اعلانیه

آخرین هدف Scroogled مایکروسافت: تبلیغات “Gspam” گوگل که شبیه ایمیل هستند

gspamمایکروسافت امروز با جدیدترین فشار در کمپین “Scroogled” خود، ضربه دیگری به سمت Google گرفته است. این یکی؟ حمله دیگری به Gmail.

یا همانطور که مایکروسافت امروز آن را “Gspam” می نامد. این اصطلاحی است که آنها برای استفاده می کنند. تبلیغاتی که شبیه ایمیل در Gmail هستند (که آخرین باری که به یاد می‌آورم شنیدم، هنوز یک آزمایش محدود گوگل بود). از به روز رسانی امروز در Scroogled.com:

مصرف‌کنندگان باید بتوانند به ارائه‌دهنده ایمیل خود برای محافظت از آنها در برابر هرزنامه اعتماد کنند، اما Google دقیقا برعکس این کار را انجام می‌دهد. Google به‌جای محافظت از شما در برابر هرزنامه، مکالمات ایمیل خصوصی شما را می‌خواند و از آنچه می‌یابد برای ارسال ایمیل‌های ناخواسته – که شبیه ایمیل واقعی است – به طور مستقیم به صندوق ورودی Gmail شما استفاده می‌کند.

چگونه کار می‌کند: Google در حال حاضر تمام کلمات هر پیام Gmail را بررسی می‌کند تا شما را با تبلیغات هدف قرار دهد. اکنون وقتی شخصی از رابط جدید جیمیل استفاده می کند، تبلیغاتی را از Google دریافت می کند که مستقیماً به صندوق ورودی جیمیل او ارسال می شود. آنها مانند ایمیل‌های معمولی، با فرستنده، خط موضوع و فونت پررنگ «خوانده نشده» به نظر می‌رسند، اما قطعاً اینطور نیستند – آنها تبلیغات Gspam از Google هستند.

مایکروسافت اشاره ای نمی کند که تبلیغات فقط در برگه “تبلیغات” رابط کاربری جدید Gmail نشان داده می شود و همچنین در صورت تمایل می توانید برگه تبلیغات را به طور کامل حذف کنید.

به‌روزرسانی Scroogled امروزی همچنین شامل داده‌های یک نظرسنجی مایکروسافت که هفته گذشته انجام شد و کمی بیش از 800 کاربر ایمیل در ایالات متحده را مورد بررسی قرار داد. از این گروه، 89 درصد «تبلیغاتی که شبیه ایمیل‌های شخصی در صندوق ورودی شما ساخته می‌شوند» را تایید نمی‌کنند.

Microsoft کمپین Scroogled را راه اندازی کرد نوامبر گذشته با حملاتی به نتایج خرید Google pay-for-inclusion. حملات Gmail-گرا از فوریه ادامه دارد. در هفته اول پس از آن، گزارش دادیم که Scroogled مایکروسافت را تنها 0.002٪ از کاربران Gmail را از آن خود کرده است.

(نکته از طریق ComputerWorld)


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *