فدرال کمیسیون تجارت (FTC) توصیه های خود را برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین مصرف کنندگان، با استفاده از اطلاعات عمومی و پیشرفت های جدید نهایی کرده است. بر اساس گزارش اولیه کارکنان در ماه دسامبر.
این گزارش با هدف تشریح اینکه چگونه فکر میکند شرکتهای اینترنتی باید از حریم خصوصی مصرفکنندگان محافظت کنند، عمدتاً از طریق خود تنظیمی است، اما اقدامات قانونی نیز لازم است.
مهمتر از همه، FTC به دنبال تشریح شیوههای داده قابل قبولی است که در مورد اطلاعات قابل شناسایی شخصی اعمال میشود. این بیانیه میگوید شرکتها باید «تدابیر معقولی برای اطمینان از عدم شناسایی دادهها اتخاذ کنند»، باید علناً متعهد شوند که دادهها را مجدداً شناسایی نکنند و مقرراتی را در قراردادهای خود با گیرندگان دادههای پایین دستی ایجاد کنند که آنها را از تلاش برای شناسایی مجدد دادهها منع کند. .
پیتر سوایر، یکی از اعضای اندیشکده انجمن آینده حریم خصوصی، خاطرنشان کرد: «این حباب حفاظتی در اطراف دادهها ایجاد میکند.» شرکتها میدانند در فضای تنظیمشده چه چیزی وجود دارد و چه چیزی نیست.
چارچوب برای مشاغل کوچک اعمال نمی شود
یک تغییر مهم دیگر، با هدف کاهش بار بر روی مشاغل کوچک، این است که FTC اکنون می گوید چارچوب آن نباید برای شرکت هایی اعمال شود که داده های غیر حساس را از کمتر از 5000 مشتری در سال جمع آوری می کنند، تا زمانی که آنها این را به اشتراک نگذارند. داده ها با اشخاص ثالث.
کمیسیون در گزارش نهایی خود، رویکرد جدیدی را برای شیوه های قابل قبول جمع آوری داده ها اتخاذ کرده است. زمانی که این جمعآوری و استفاده با زمینه معامله یا رابطه شرکت با مصرفکننده مطابقت دارد، شرکتها نیازی به انتخاب قبل از جمعآوری و استفاده از دادههای مصرفکنندگان ندارند. برای مثال، یک سایت تجارت الکترونیک با جمعآوری اطلاعات حمل و نقل و صورتحساب مشکلی ندارد، زیرا برای معامله خرید لازم است.
دسترسی مصرف کنندگان به داده های جمع آوری شده درباره آنها
در زمینه قانونگذاری، آژانس پیشنهاد می کند کنگره چیزی شبیه به قانون گزارش دهی اعتبار منصفانه یا به روز رسانی آن قانون را تصویب کند. طبق قانون پیشنهادی FTC، افراد به اطلاعات جمعآوریشده و ذخیرهشده دربارهشان دسترسی خواهند داشت و شاید بتوانند آنها را حذف یا ویرایش کنند.
در همین حال، FTC می گوید صنعت باید به کار خود در مورد ردیابی نشود و افشای حریم خصوصی تلفن همراه مناسب.
مسئله شرکتهایی که ISPها، سیستمعاملها، مرورگرها و رسانههای اجتماعی را اجرا میکنند – که به دنبال «ردیابی جامع فعالیتهای آنلاین مصرفکنندگان» هستند، هنوز حل نشده است – و نگرانیهای جدی در مورد حفظ حریم خصوصی که آنها مطرح میکنند چگونه باید با آنها برخورد شود. این کمیسیون در نظر دارد تا اواخر سال جاری یک کارگاه آموزشی برای بحث در مورد این موضوعات برگزار کند.
علاوه بر این، FTC میگوید که با وزارت بازرگانی و سهامداران صنعت برای ایجاد کدهای رفتاری خاص بخش کار خواهد کرد.
این ویدیوی مصرف کننده است که توسط FTC در مورد این مسائل مربوط به حریم خصوصی تولید شده است: