اعلانیه

روز بازاریابی: 6 جولای 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 27 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 6 جولای 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • WSJ می‌گوید: فیسبوک برای ارائه تبلیغات موبایلی مرتبط با برنامه

    استراتژی کسب و کار موبایل فیس بوک ممکن است در اواخر این ماه با راه اندازی تبلیغات مرتبط با برنامه گام دیگری بردارد – تبلیغاتی که می تواند برای توسعه دهندگان یک مزیت باشد، اما همچنین می تواند به بررسی بیشتر مرتبط با حریم خصوصی منجر شود. وال استریت ژورنال به نقل از «افرادی که با برنامه‌های شرکت آشنا هستند» می‌گوید که فیس‌بوک به تبلیغ‌کنندگان راهی می‌دهد […]

  • گزارش: جدول زمانی فیس بوک در حال کشتن تعامل با تب است

    گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تأثیری که تایم لاین فیس‌بوک از زمان راه‌اندازی آن در اواخر فوریه و انتقال کامل یک ماه بعد بر صفحات تجاری داشته است، وجود دارد. برخی گزارش‌های اولیه می‌گفتند تعامل طرفداران در صفحات تجاری افزایش یافته است، در حالی که گزارش‌های دیگر خلاف این را می‌گویند. اکنون، با استناد به داده‌های ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل Pagelever، Mashable […]

  • تجارت بازاریابی: جنگ گوشی های هوشمند، سوخت موشک و تکامل توییتر

    این هفته شاهد داغ شدن جنگ گوشی‌های هوشمند بودیم و اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا همه دیوانه‌اند تا وارد عمل شوند به دست آوردیم. با نگاهی به صفحه نمایش کوچک، اخبار مربوط به بودجه به همراه تغییرات بیشتر توییتر و نشانه های بیشتر برای استراتژی تجارت اجتماعی فیس بوک وجود داشت. معرفی ذخیره در کیف پول […]

  • گزارش: یاهو در ازای قرارداد شراکت تبلیغاتی شکایت حق اختراع خود را کنار می‌گذارد

    AllThingsD گزارش می دهد که یاهو با فیس بوک به توافقی دست یافته است تا از شکایت نقض حق اختراع در ازای گسترش قرارداد تبلیغات و محتوای خود صرف نظر کند. Kara Swisher که معمولاً در مورد این موضوعات صحبت می کند، گفت که این معامله صبح امروز توسط مدیران یاهو در یک جلسه تلفنی تأیید شد. کارا گفت یاهو و فیسبوک […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • تویتر اکنون به زبان کاتالان و اوکراینی، وبلاگ توییتر
  • 20 روش برای توییت کردن مانند یک حرفه ای، www.ragan.com
  • 5 دلیلی که مردم محتوای شما را به اشتراک نمی گذارند ، رسانه های اجتماعی امروز
  • فیس‌بوک مرکز برنامه (در واقع، مرکز برنامه) را در بریتانیا راه‌اندازی می‌کند، allfacebook.com
  • 5 عامل شگفت‌انگیز در پشت بیشترین اشتراک‌گذاری توییت‌ها (و نحوه استفاده از آنها)، blog.kissmetrics .com
  • Under the Hood: برنامه‌های جدول زمانی پشت سر مهندسی فیس بوک، www.facebook.com
  • شناخت توییتر برای خدمات مشتری، www.conversocial.com
  • چرا دنبال کنندگان توییتر بخریم یک اتلاف وقت است، wallblog.co.uk
  • چرا تارگت دوست فیسبوکی بهتری از مک دونالد است: برندهایی که به مزاحمت های رسانه های اجتماعی شما توجه می کنند نشان دادند، www.dailymail.co.uk

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *