اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 4 اکتبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Tumblr اولین پلتفرم تجزیه و تحلیل خود را از طریق مشارکت با Union Metrics دارد

    برندها و بازاریابان بالاخره یک گزینه تجزیه و تحلیل برای کمک به درک فعالیت و تعامل در Tumblr دارند. نام آن Union Metrics for Tumblr است و نتیجه یک همکاری رسمی بین Tumblr و Union Metrics است – همان شرکتی که سرویس تجزیه و تحلیل TweetReach را برای شرکت هایی که از توییتر استفاده می کنند ارائه می دهد. Union Metrics می‌گوید سرویس جدید آن […]

  • صفحات شرکت LinkedIn یک ارتقاء نرم و لطیف، “Timeline-y” دریافت می‌کنند

    تعداد کمی از صفحات شرکت در طول یک آزمایش محدود قالب جدیدی را مشاهده کردند. امروزه، تمام 200 میلیون صفحه شرکت با همان رفتار مواجه می شوند. این به روز رسانی به طور رسمی صبح امروز منتشر شد و صفحات جدید برای همه کاربران نمایش داده می شود. صفحات نه تنها ظاهری جدید پیدا کردند، بلکه برخی از ویژگی‌های جدید را نیز دریافت کردند. […]

  • One ​​Down: Google با ناشران در مورد اسکن کتاب توافق می کند

    انجمن ناشران آمریکایی (AAP) امروز اعلام کرد که دعوای طولانی مدت با Google در مورد پروژه اسکن کتاب خود را حل و فصل کرده است. گوگل در اواخر سال 2005 توسط AAP (و ناشران فردی) و انجمن نویسندگان به نمایندگی از نویسندگان شکایت کرد. این دعوی قضایی بیش از 100 میلیون دلار غرامت برای نقض کپی رایت درخواست کرد. حل و فصل […]

  • فیس‌بوک به یک میلیارد نفر رسیده و تبلیغ تلویزیونی منتشر می‌کند

    فیس‌بوک اعلام کرد که به یک میلیارد کاربر فعال رسیده است و برای جشن گرفتن یک تبلیغ تلویزیونی منتشر کرد. تبلیغ تلویزیونی رویدادها، چرخه‌های زندگی و روال‌هایی را که مردم به صورت روزانه از آن‌ها می‌گذرانند را مرور می‌کند و این احساسات را بررسی می‌کند که نشان می‌دهد چگونه فیس‌بوک وجود دارد تا به شما کمک کند چیزهایی را که شما را به هم مرتبط می‌کنند پیگیری کنید. […]

  • تویتر رکورد دیگری در توییت شکست و، متاسفم TechCrunch، اما شرط می‌بندید مهم است

    اولین مناظره ریاست جمهوری ایالات متحده در چهارشنبه شب منجر به رکورد دیگری – و کاملاً غیرمنتظره – برای فعالیت توییتر شد. تیم ارتباطی توییتر این خبر را اندکی پس از پایان مناظره منتشر کرد و گفت که این مناظره بالاترین فعالیت در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان و دموکرات ها بود و “بیشترین توییت در مورد رویداد در […]

    بود.

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • توییت های اشتباه KitchenAid جوک درباره مادربزرگ مرده اوباما، AdWeek
  • توئیت سرکش KitchenAid باز هم نشان می دهد چرا نیازهای اجتماعی به استعدادهای بالغ نیاز دارد، thefuturebuzz.com
  • هنگام استخدام مدیر انجمن رسانه های اجتماعی چه چیزی را باید جستجو کرد ، رسانه های اجتماعی امروز
  • فیس بوک پیام های خصوصی شما را برای یافتن پیوندها اسکن می کند، thenextweb.com
  • میلیارد کاربر فیس بوک و معنی آن برای کسب و کار شما، www.conversocial.com
  • پنج دلیل برای پیوستن به App.net اکنون، بخوانید/ وب بنویسید
  • چگونه سایت خود را به صورت اجتماعی ایجاد کنیم، www .koozai.com
  • ShopIgniter Igniter 4.0 را معرفی کرد، اولین مجموعه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تبلیغ و تجارت محصول، www.shopigniter.com
  • راهنمای حوزه بازاریابی Reddit [Infographic]، prestigemarketing.ca
  • مشکل اساسی در Disgusting Dead KitchenAid توییت مادربزرگ، زائر بازاریابی

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *