اعلانیه

روز بازاریابی: 30 اکتبر 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 13 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 30 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس بوک سه ماهه سوم 2013: 2.02 میلیارد دلار، موبایلی که نیمی از درآمد تبلیغات را ایجاد می کند
    امروز بعدازظهر فیس بوک درآمد سه ماهه سوم 2013 را اعلام کرد. درآمد نزدیک به 2.02 میلیارد دلار بود که نسبت به سال قبل 60 درصد افزایش داشت. هم درآمدها و هم درآمدها از برآوردهای اجماع تحلیلگران مالی پیشی گرفته است. رشد تقریباً در سراسر صفحه قوی بود. سهام فیس بوک اکنون در معاملات پس از ساعت کاری افزایش یافته است. درآمد تبلیغات در این سه ماهه 1.80 میلیارد دلار بود. که نشان دهنده 66 […]
  • است

  • مطالعه: 72% از مصرف کنندگان انتظار دارند که برندها ظرف یک ساعت به شکایات ارسال شده در توییتر پاسخ دهند
    یک مطالعه جدید از ارائه‌دهنده نرم‌افزار اجتماعی لیتیوم نشان می‌دهد که 53 درصد از مصرف‌کنندگان انتظار دارند که یک برند در عرض یک ساعت به یک توییت پاسخ دهد. این عدد به 72 درصد از مصرف‌کنندگانی می‌رسد که انتظار دارند اگر توییت شکایتی از برند یا محصولات آن باشد، پاسخ دهند. لیتیوم شرکت Millward Brown Digital را مأمور انجام […]
  • کرد

  • اینفوگرافیک: آنچه خریداران تعطیلات از خرده فروشان در آن می خواهند 2013
    اولین تبلیغات خرید تعطیلات قبلاً در تلویزیون پخش شده است. بار دیگر، به نظر می رسد فصل زودتر از همیشه شروع می شود. اما برای خرده فروشان آنلاین، هرگز نمی توانید به اندازه کافی زود آماده شوید. اماده ای؟ در اینجا پیش نمایشی است از آنچه خریداران تعطیلات امسال به دنبال آن هستند. افراد موتور جستجوی خرید Pricegrabber نتایج […]
  • را گردآوری کرده‌اند

  • Pinterest شروع به اضافه کردن «پین‌های مرتبط» به فیدها بر اساس پین‌های دوست‌داشتنی و ذخیره‌شده قبلی می‌کند
    Pinterest دیروز اعلام کرد که ویژگی جدید «پین‌های مرتبط» را راه‌اندازی می‌کند که پین‌های پیشنهادی را به کاربر اضافه می‌کند. خوراک خانگی طبق این اعلامیه، Pinterest بر اساس پین هایی که کاربر در گذشته دوست داشته یا ذخیره کرده است، پین های پیشنهادی را انتخاب می کند: بنابراین اگر در حال جمع آوری دستور العمل برای جشن بزرگ تعطیلات خود بوده اید، […]
  • ایمیل پاسخگو : با بهبود تجربیات تلفن همراه از انحراف جلوگیری کنید
    همانطور که بسیاری از مقالات اشاره کرده اند، باز شدن ایمیل های تلفن همراه در حال افزایش است. برخی پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان سال جاری، باز کردن موبایل از دسکتاپ پیشی خواهد گرفت. رشد بازار موبایل نسبتا سریع بوده است و همه بازاریابان متوجه نشده اند که این بازار چگونه بر آنها تأثیر می گذارد. یک مطالعه گزارش می دهد که 40٪ از مصرف کنندگان […]
  • را ترک می کنند

  • چه اتفاقی پس از تبدیل می افتد
    وووووو شخصی فرمی را برای وایت پیپر یا وبینار شما پر کرد! شما آنچه را که خواسته اند به آنها داده اید، اما حالا چه؟ این یک تبدیل احتمالا آنها را مشتری نمی کند. آیا باید عجله کنید تا یک فروشنده با آنها تماس بگیرد تا یک دمو را برنامه ریزی کند؟ واقعاً در مورد این شخص چه می دانید و آیا باید […]
  • خرج کنید

  • عکس‌ها: عینک جدید گوگل دقیقاً شبیه عینک فعلی گوگل است
    بدون شک در پاسخ به انبوه ایمیل‌های من، و احتمالاً تعداد بیشماری از رسانه های دیگر، گوگل یک جفت عکس از عینک جدید گوگل منتشر کرده است. و همانطور که گوگل قول داده بود، دقیقا شبیه عینک گوگل موجود است. آنچه جدید است جوانه گوش تکی است که می توانید در هر دو عکس ببینید. […]
  • گزارش های LinkedIn سه ماهه سوم 2013 درآمد 393 میلیون دلاری، عضویت تا 259 میلیون
    LinkedIn امروز سه ماهه سوم سال 2013 قوی را گزارش کرد، با درآمد بالا. 56 درصد نسبت به سال گذشته به 393 میلیون دلار و سود هر سهم 39 سنت. هر دو رقم بالاتر از انتظار تحلیلگران است. این شرکت همچنین گزارش داد که در حال حاضر بیش از 259 میلیون عضو دارد که افزایش 38 درصدی Y-O-Y را نشان می دهد. در یک بیانیه آماده شده، مدیر عامل شرکت جف وینر گفت: «افزایش […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *