در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
از سرزمین بازاریابی:
- Feedly Pro با 5 دلار در ماه برای همه کاربران RSS فعال می شود
Feedly، خواننده محبوب RSS، اعلام کرد که نسخه Pro آنها، که دارای عرضه محدود اوایل این ماه اکنون برای همه با قیمت 5 دلار در ماه یا 45 دلار در سال در دسترس است. با این اعلامیه، یکی از ویژگی های بزرگ Pro، پشتیبانی از HTTPS، اکنون بخشی از نسخه رایگان استاندارد است. ویژگی های حرفه ای جستجو را اضافه کرده اند، […] - Yahoo نام های کاربری غیرفعال را از طریق “Wishlists” ارائه می دهد و “WatchList” را با هزینه 1.99 دلار راه اندازی می کند
کاربران یاهو که در ماه گذشته فهرستی از آرزوها را برای نام کاربری یا ایمیل یاهو “رویایی” خود تکمیل کردند، امروز باید بفهمند که آیا یکی از پنج گزینه برتر خود را دریافت کرده اند یا خیر. بر اساس این اعلامیه، حتی اگر کاربری یکی از پنج نام کاربری را که در لیست علاقه مندی های خود ارسال کرده است، نبرد، فهرست تماشای تازه راه اندازی شده یاهو فرصت های بیشتری را به […] - تاکتیک های پیشرفته در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX برای به حداکثر رساندن چشم انداز اجتماعی فرار
فیس بوک در حال تغییر الگوریتمی است که دیکته می کند چگونه پستهای شما در فید اخبار دنبالکنندگان شما نمایش داده میشوند یا نه. ترافیک Tumblr در توییتر در حال بسته شدن است، اما آیا برندها می دانند چگونه از این فرصت رو به رشد بهترین استفاده را ببرند؟ کاربران ثبت نام شده Vine از ژوئن سه برابر شده اند و جایگاه خود را به عنوان یک رقابت رقابتی افزایش داده اند - گزارش: 80 درصد در پهنای باند، 3 درصد هنوز در حال شماره گیری هستند
طبق داده های جدید صبح امروز از مرکز تحقیقات پیو، 70 درصد از بزرگسالان آمریکایی “پهن باند” در خانه دارند. (سرعت پهنای باند در گزارش تعریف نشده است.) سه درصد از بزرگسالان ایالات متحده هنوز از طریق شماره گیری تماس دارند. تعداد زیادی اتصال به اصطلاح پهن باند وجود دارد که بسیار کند هستند. اما این بحث دیگری است. مانند […] - چگونه Discovery جستجو و شبکه اجتماعی را تغییر میدهد؟
نمیدانم چیست؟ می خواهید جمعه شب انجام دهید؟ برنامه Gravy را باز کنید و به آن اطلاع دهید که می خواهید کاری هوشمندانه انجام دهید. برنامه اکتشاف محلی از موقعیت مکانی شما استفاده میکند و گروههای کتابخوانی، سخنرانان، و/یا نوشتن را پیشنهاد میکند که همه در 25 مایلی شما اتفاق میافتند. به دنیای […] - 60+ آموزش بازاریابی محتوا برتر منابع
بازاریابی محتوا با 91 درصد از بازاریابان B2B و 86 درصد از بازاریابان B2C که امسال از ابتکارات بازاریابی محتوا استفاده می کنند، محبوب تر از همیشه است. با افزایش تعداد مشاغلی که از بازاریابی محتوا استقبال می کنند، منابع بیشتری در دسترس قرار می گیرند. منابع آموزشی زیر – از وبلاگها و ویدئوها گرفته تا آموزش، رویدادها و موارد دیگر – میتوانند به […] - چگونه از تجزیه و تحلیل مشتریان خود بیشترین بهره را ببرید
ما بازاریابان عاشق داده های خود هستیم. چیزی که من را شگفت زده می کند این است که درصدی از ما یکی از با ارزش ترین منابع داده ای را که در دسترس داریم، یعنی مشتریان خود نادیده می گیریم. اغلب اوقات، ما بازدیدکنندگان سایت خود را با مشتریان خود اشتباه می گیریم. در حالی که رفتار سایت مهم است، این همه کاری نیست که مشتریان ما به ما بگویند. افزایش […] - مطالعه: چگونه برندهای بزرگ از Tumblr استفاده میکنند
در حالی که Tumblr اکنون بیش از 100 میلیون وبلاگ دارد، هنوز نادیده گرفتهترین شبکه رسانه اجتماعی برای برندها است. در حال حاضر، تنها 31 درصد از 100 برند برتر دارای حساب Tumblr هستند. پلتفرم تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و گزارش Simply Measured مطالعه ای را انجام داد که نشان می داد عملکرد این برندهای برتر و برخی از […] - قیمت Google Glass 299 دلار نخواهد بود و در بهترین خرید سال آینده فروخته نخواهد شد
با در آخرین بخش سال 2013 که مستقیماً در چشمان ما خیره شده است، اخیراً گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه گوگل چه زمانی فروش عینک گوگل را به عموم مردم آغاز می کند، کجا فروخته می شود و چقدر هزینه دارد، وجود دارد. کریس دیل گوگل، بخشی از تیم ارتباطی گوگل گلس، حداقل برخی از […] - گروه های حریم خصوصی از دادگاه درخواست می کنند تا حل و فصل Google را رد کند، ادعا می کنند که مشکلات حریم خصوصی را حل نمی کند
ماه گذشته، گوگل با پرداخت 8.5 میلیون دلار به یک صندوق تسویه حساب به دلیل شکایتی مبنی بر اینکه سایت اطلاعات خصوصی موجود در جستارهای جستجوی کاربر را بدون جلب رضایت کاربران یا اطلاع دادن به آنها مبنی بر اشتراکگذاری اطلاعات، به اشخاص ثالث داده است، موافقت کرد. موافقت دادگاه برای حل و فصل قرار بود برای امروز، اما […]
ارائه می دهد.
خوش آمدید
کمک کنند
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- اولین خرید اینستاگرام، اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو Luma، TechCrunch
- یاهو موتورهای IQ راه اندازی تشخیص تصویر را برای بهبود عکس فلیکر به دست آورد سازمان و جستجو، TechCrunch
- خطرات چین برای گوگل، اپل، www.usatoday.com
- اپسون قصد دارد با عینک هوشمند Moverio با Google Glass مقابله کند، Los Angeles Times
- فیسبوک فروش کالاهای فیزیکی را متوقف می کند، اینترنت خرده فروش
- Google’s Local مدیر عامل Yelp به چارلی رز می گوید Biz در “Constant Chaos” است، All Things D
- آخرین تبلیغ دردناک مایکروسافت Scroogled با شکست در مدرسه، 9to5google.com
- Reddit: Lessons از اشتباهات انجام شده در مقیاسبندی به ۱ میلیارد بازدید از صفحه در ماه درس گرفتید، highscalability.com
- محقق: ترافیک ایالات متحده گوگل بازدیدهای جهانی یاهو را شکست می دهد، Mashable
- وعده Tumblr تجارت هنوز زنده است، لعنت به یاهو، پاندو دیلی
- حقیقت درباره ماریسا مایر: بیوگرافی غیرمجاز، Business Insider
- زنانی در گوگل که از پشت سقف شیشه ای می نگرند، نیویورک تایمز
- زاکربرگ برنامه فیس بوک برای آنلاین شدن کل سیاره را توضیح می دهد، Wired
است.
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
- 5 توییت VMA برند لم، Digiday
- دوشنبههای مدیر انجمن: مصاحبه با جف بولاس، simplemeasured.com
- فیسبوک از آلبومهای عکس به اشتراک گذاشته شده رونمایی میکند، Mashable
- ورود به سیستم +Google: روندها و مطالعات موردی، googleplusplatform.blogspot.com
- How-B2Bs Are Social Working for Leads, eMarketer
- با مت کروس، مردی که فیس بوک را بهتر می کند ملاقات کنید، Ars Technica
- Pinterest Exploit اطلاعات کاربر 70 میلیون حساب را در معرض نمایش می گذارد، thehackernews.com
- 7 شخصیتی که هر مدیر رسانه اجتماعی موفقی دارد، HubSpot
- هنر نوشتن پستهای عالی +Google، www.copyblogger.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.