اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 22 ژانویه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • درآمد گوگل: 14.4 میلیارد دلار در سه ماهه چهارم، بیش از 50 میلیارد دلار در سال 2012
    در میان برخی سردرگمی‌های حسابداری هفته گذشته که به فروش موتورولا مربوط شد. گوگل درآمدهای سه ماهه و کل سال را برای سال 2012 اعلام کرد. درآمد تلفیقی سه ماهه چهارم (از جمله موتورولا) 14.42 میلیارد دلار بود که نسبت به سال گذشته 36 درصد و نسبت به سه ماهه سوم 2012 8 درصد افزایش داشت. برای کل سال 2012 Google [ …]
  • داده های بزرگ: آمازون تصمیم دارد آگهی دهندگان را بر اساس داده های خرید مصرف کننده خود بفروشد
    بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان اکنون در موقعیتی قرار دارد که خود را گسترش دهد. خدمات تبلیغاتی بررسی فناوری MIT گزارش می دهد که آمازون پس از تکیه بر فناوری شخص ثالث و مبادلات تبلیغاتی در سال گذشته، پلتفرم تبلیغاتی داخلی خود را توسعه داده است. آمازون یک بانک بی نظیر از داده ها در مورد رفتار خرید مصرف کننده آنلاین دارد که می تواند از […]
  • استخراج کند.

  • Fox Movies لوگوی گوگل را منتشر کرد. ظاهراً پوستر تیزر فیلم “The Internship”
    هفته گذشته، بازاریابی تیم فاکس قرن بیستم به Collider.com یک تصویر تیزر اختصاصی از پوستر فیلم رسمی «کارآموزی» دادند – فیلمی که وینس وان و اوون ویلسون را به عنوان کارآموزانی که برای Google کار می‌کنند نشان می‌دهد. پوستر رسمی فیلم به طور هوشمندانه لوگوی قابل تشخیص گوگل و عملکرد جستجو را اجرا می کند: متاسفانه، در زمان انتشار، […]
  • %0A
  • می خواهید در Google کار کنید؟ ادغام نمایه Google+‎ اکنون به برنامه‌های یک کلیکی اجازه می‌دهد
    کسانی که به دنبال کار در Google هستند، ممکن است اکنون بخواهند با کمک شبکه اجتماعی Google درخواست دهند. در صفحه مشاغل Google، اکنون از کاربران خواسته می‌شود Google+‎ را فعال کنند. هنگامی که کاربران فعال می شوند می توانند با سایر کارمندان Google ارتباط برقرار کنند، مشاغل مورد علاقه خود را ستاره دار کرده و ذخیره کنند و حتی تنها با یک کلیک درخواست دهند. پس از ورود به سیستم، اتصالاتی که […]
  • بازاریابان می گویند که در سال 2013 بیشتر برای داده ها/تجزیه و تحلیل خرج خواهند کرد [نظرسنجی]
    بیش از دو سوم از بازاریابان مورد بررسی می گویند که در سال 2013 قصد دارد بیشتر روی داده ها هزینه کند، و بیش از نیم درصد می گویند که در حال برنامه ریزی برای استخدام کارمندان جدید برای مشاغل داده / تجزیه و تحلیل در سال جاری هستند. این بر اساس داده‌های Rich & Insight Poor، یک مطالعه جدید از Yesmail Interactive و Infogroup Targeting Solutions است. نظرسنجی فقط شامل […]
  • بود

  • گراف جستجوی فیس بوک به جستجوی اجتماعی تاثیرگذار
    جستجو روشی است که در واقع روشی است که مصرف کنندگان در پلتفرم های محتوا پیمایش می کنند. نه فقط وب از طریق موتورهای جستجوی سنتی، بلکه انواع پلتفرم ها، از تلویزیون گرفته تا رادیو و کتابخانه های موسیقی. این واقعیت که جستجو همیشه از فیس بوک کم بوده است، مدت هاست که منبع انتقاد و ناامیدی بوده است. نمودار جستجوی فیس بوک […]
  • وجود دارد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

  • 4 اصول وبلاگ نویسی برای خرده فروشان آنلاین، وبلاگ بازاریابی آنلاین
  • 5 پلاگین تقلب سریع برای دریافت فوری طراحی پاسخگو برای موبایل برای هر راه اندازی وردپرس، افراد موتور جستجو
  • 7 کلید موفقیت وبلاگ نویسی تجارت الکترونیک، www.practicalecommerce. com
  • طول و تعامل پست: معضل بازاریاب محتوا، www.problogger.net
  • مشکل شماره 1 وبلاگ نویسی محلی و محتوای محلی، SEM مشاغل کوچک
  • بهترین توصیه ای که تا به حال برای کسب و کارم و وبلاگم، www.businessesgrow.com
  • دریافت کردم

  • راهنمای نهایی مهمان بلاگر برای سال 2013، موتور جستجو مجله
  • راهنمای نهایی وبلاگ نویسی مهمان پیشرفته، SEOmoz
  • ذن وبلاگ نویسی کسب و کار بهتر، tweakyourbiz .com

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *