اعلانیه

روز بازاریابی: 19 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 26 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 19 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • رهایی از “اعتبارات” فیسبوک، افزودن پرداخت اشتراک

    اعتبارات فیس بوک در حال از بین رفتن است. زنده باد زیرساخت پرداخت فیس بوک. امروز این شرکت دو کار را برای افزایش پرداخت در فیس بوک و ساده کردن پذیرش پرداخت برای توسعه دهندگان انجام می دهد. این شرکت در حال افزودن اشتراک‌هایی است تا به توسعه‌دهندگان یا ناشران این امکان را بدهد که درآمدهای مکرر ایجاد کنند. در حال حاضر پرداخت های درون برنامه ای و خریدهای یکباره وجود دارد. این […]

    جدید

  • شناسایی استعدادها برای فرهنگ جدید بازاریابی عملکردی

    در فهرست مواردی که در این صنعت مورد بحث قرار می‌دهیم، استعداد یکی از پایدارترین موارد است. انتظارات ما از کسب و کارمان فراتر از اهداف مالی است و به استانداردهای بالا و گاهی بی قرار برای استعدادهایی که به دنبال آن هستیم تبدیل می شود. در فرهنگ بازاریابی عملکرد امروزی، نمایه استعداد ایده آل پیچیده و همیشه در حال تغییر است. آنقدرها هم ساده نیست […]

  • پنجاه سایه ابزار اندازه گیری رسانه های اجتماعی

    (افشای کامل: شرکت نویسنده یک محصول اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی را می‌فروشد) حداقل هفته‌ای یک بار مقاله یا پست وبلاگی درباره ابزارهای اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنم. عناوینی مانند “5 ابزار اندازه گیری رسانه های اجتماعی که در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند” یا “شش ابزار اندازه گیری رسانه های اجتماعی رایگان برای B2B” رایج شده اند […]

  • Facebook برای کمک به آژانس‌های تبلیغاتی «Creative Council» و «Studio Edge» را تشکیل می‌دهد

    دو اطلاعیه جدید امروز منتشر شد که به آژانس‌های تبلیغاتی کمک می‌کند تا در مورد محصولات آموزش دیده و به‌روز باشند و در عین حال شنیده شوند. فیس‌بوک استودیو اج افزودنی به استودیو فیس‌بوک است که آژانس‌ها را در مورد محصولات فیس‌بوک و بهترین شیوه‌ها به‌روز نگه می‌دارد. استودیوی فیس بوک سال گذشته در آوریل با هدف […]

    راه اندازی شد

  • عنوان

  • مایکروسافت تبلت مارک خود را راه اندازی کرد: Microsoft Surface

    مایکروسافت با بیان اینکه در ابتدا نیاز به ساخت موش های خود داشت، امروز اعلام کرد که تبلت مارک خود را به نام Microsoft Surface با صفحه کلید یکپارچه عرضه می کند. “به دلیل ویندوز 8، سرفیس یک رایانه شخصی است، سرفیس یک تبلت است، و سرفیس چیز جدیدی است که ما فکر می کنیم مردم […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • Klout Perks: A Healthy Two Years، corp.klout.com
  • منطق+احساس: پنج ملاحظات برای مراکز فرماندهی اجتماعی, darmano.typepad.com
  • آیا فیس‌بوک می‌تواند از موفقیت رسانه‌ای فراتر برود؟، www.emarketer.com
  • فیس بوک راهنمای معامله را نشان می دهد با هرزنامه، گزارش های محتوای صریح، ZDNet
  • فایننشال تایمز 1 میلیون دنبال کننده افزایش می دهد در Google+، www.journalism.co.uk
  • Google با Flipboard شریک است ، اضافه کردن جریان های +Google به برنامه، thenextweb.com
  • لویز منش رقیب توییتر را راه اندازی کرد، The Guardian
  • گزارش: بیش از 24 درصد از 10000 سایت برتر وب اکنون از ویجت های رسمی فیس بوک، TechCrunch
  • استفاده می کنند

  • مطالعه: تبلیغات موبایلی فیس بوک موثرتر از تبلیغات رایانه های شخصی است، عصر تبلیغات
  • چرا لایک های فیسبوک اهمیت دارند، متقاعد کردن و تبدیل کردن

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *