اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: بینش دامنه فیس بوک، اطلاعات صفحه Google+ و تغییرات هدف گذاری تبلیغات فیس بوک

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • از نزدیک @ SMX: 25 ایده اجتماعی برای بازاریاب جستجوی پیشرفته
    بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار فراتر از قرار دادن کلمات کلیدی و پیوندها رشد کرده است، و رسانه های اجتماعی اکنون یک امر حیاتی هستند. بخشی از مخلوط با منابع محدود، انجام صحیح شبکه اجتماعی دشوار است، بنابراین اعضای میزگرد در جلسه 25 ایده رسانه های اجتماعی برای بازاریاب جستجوی پیشرفته وظیفه به اشتراک گذاشتن نکات عملی برای […]
  • فیس‌بوک به روز رسانی Domain Insights برای جمع آوری ترافیک زیر دامنه با والدینش
    اگر سایتی را با چندین زیر دامنه مدیریت می کنید، ردیابی ترافیک ارجاع فیس بوک به زودی ساده تر خواهد شد. فیس‌بوک نحوه ثبت داده‌ها را در داشبورد Domain Insights خود تغییر می‌دهد تا کلیک‌های روی زیردامنه‌ها را به عنوان بخشی از کل دامنه‌های والد شمارش کند. از پست وبلاگ Facebook Developers: برای مثال، فرض کنید شخصی روی […]
  • کلیک کند

  • نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی سازمانی 2014: راهنمای بازاریاب – اکنون به روز شده است
    آیا می خواهید رسانه های اجتماعی را در یک سازمان سازمانی مدیریت کنید؟ اگر چنین است، احتمالاً از نوعی ابزار نرم افزاری برای کمک به خودکارسازی فرآیند استفاده می کنید. از آنجایی که سازمان‌های بزرگ همچنان از رسانه‌های اجتماعی استقبال می‌کنند، عملاً غیرممکن است که بدون استفاده از نوعی پلت‌فرم نرم‌افزاری برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تلاش‌هایتان مؤثر باشید. انتخاب های نرم افزار […]
  • نگاه اول: Insights For Google+ در نهایت به مدیران صفحه می‌گوید که صفحه آنها چگونه کار می‌کند
    در ابتدا، Ripples وجود داشت، نمایش ابتدایی شگفت‌آور گوگل از انتشار پست‌های +Google. و این در مورد آن است. Google+ اطلاعات مفید زیادی در مورد نحوه عملکرد صفحه آنها در اختیار مدیران صفحه قرار نداد و این یکی از موانع اصلی استفاده از پلتفرم به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر بود. دیروز با […]
  • تغییر کرد

  • گزارش: صعود به 48٪، نرخ باز شدن ایمیل موبایل تقریباً از دسکتاپ پیشی گرفت در سال 2013
    پس از ارزیابی فعالیت تلفن همراه برای دریافت مجوز- در طول سال 2013، ارائه دهنده بازاریابی دیجیتال Knotice ادعا می کند که تعداد ایمیل های باز شده در دستگاه های تلفن همراه تا پایان سال گذشته به 48 درصد رسیده است. با تقسیم یافته های خود به نیمه اول و نیمه دوم سال 2013، گزارش باز شدن ایمیل تلفن همراه Knotice بر اساس […]
  • هدف‌گیری مجدد AdRoll’s Desktop-To-Mobile در فیس‌بوک اکنون از نسخه بتا خارج شده است
    امروز، پلتفرم هدف‌گیری مجدد AdRoll راه‌حل کامل خود را برای اجرای کمپین‌های هدف‌گیری مجدد بین دستگاه‌ها در فیس‌بوک اعلام کرد. برنامه ها راه حل سلف سرویس که در ماه فوریه در نسخه بتا معرفی شد، به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که بازدیدکنندگان دسکتاپ را در برنامه های iOS و اندروید فیس بوک در گوشی های هوشمند و تبلت ها هدف قرار دهند تا به جذب مجدد بازدیدکنندگان قبلی سایت در دستگاه های تلفن همراه خود کمک کنند. راه حل […]
  • پاسخ تاباسکو به #توییت‌ها با توییت‌های شوخ #addtaste
    با استفاده از یک هشتگ بسیار محبوب، BBDO بلژیک، از طرف مشتری خود تاباسکو، کمپین توییتری راه‌اندازی کرد که نظارت و به توییت هایی که از هشتگ #notaste استفاده می کردند پاسخ داد. به ازای هر توییت #notaste، تاباسکو با یک توییت خلاقانه پاسخ می‌داد که شامل هشتگ #addtaste بود. به عنوان مثال، در یکی از توییت‌های @abbiebooboo نوشته شده است: «من […]
  • فیس بوک به زودی از فعالیت غیرفیسبوکی وب و موبایل شما در زمینه هدف گذاری تبلیغ کنندگان استفاده خواهد کرد
    تبلیغات فیس بوک در آستانه تبدیل شدن به کالای بسیار پردرآمدتری هستند. به بازاریابان تغییرات تبلیغات امروزی نه تنها به کاربران کمک کرد تا بفهمند چرا تبلیغات را می‌بینند، بلکه به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا کاربرانی را که اقدامات دسک‌تاپ و موبایل را از خود فیسبوک حذف کرده‌اند، هدف قرار دهند. این بدان معناست که کاربری که برای اجرای […]
  • جستجو کرده است

  • تقریباً 12 میلیارد دلار در چرخش های تبلیغاتی سه ماهه اول، موبایل احتمالاً بالای 20 درصد
    امروز صبح، IAB درآمدهای بالای تبلیغات دیجیتال را برای سه ماهه اول 2014 در بازار ایالات متحده منتشر کرد. این گروه تجاری اعلام کرد که درآمد به 11.6 میلیارد دلار رسیده است که نشان دهنده رشد 19 درصدی نسبت به 9.8 میلیارد دلار در سه ماهه اول سال گذشته است. (این بیانیه مطبوعاتی 9.6 میلیارد دلار را منعکس می کند، اما گزارش کامل سال 2013 می گوید 9.8 میلیارد دلار). IAB انجام نداد […]
  • چگونه به سادگی از توییت های تبلیغاتی استفاده می شود کاهش هزینه برای هر سرنخ
    Simply Measured دارای یک مزیت داخلی – و تا حدودی متا – بازاریابی رسانه های اجتماعی است. این خدمات تجزیه و تحلیل و سنجش رسانه های اجتماعی را به متخصصان رسانه های اجتماعی می فروشد … و از رسانه های اجتماعی برای انجام آن استفاده می کند. اما تماشاگر اسیر تضمینی برای موفقیت نیست. در واقع، می‌توانید تصور کنید حرفه‌ای‌های دیجیتال باهوش چشمان خود را به‌عنوان […]
  • می‌چرخانند

  • 5 مهارت اساسی رهبری فکری برای موفقیت در بازاریابی محتوا
    در حال حاضر افراد زیادی هستند که بازاریابی محتوا را انجام می دهند، اما اکثر آنها رهبران فکری نیستند. رهبران فکری فقط وبلاگ نویسان یا حتی افرادی نیستند که در کنفرانس ها صحبت می کنند. رهبران فکری افرادی هستند که مکالمات را هدایت می کنند، بر دیگران تأثیر می گذارند و ادراکات را در هر صنعت معین شکل می دهند. رهبری فکری به این معنی است که شما اخبار را به جای […]
  • خلق می کنید

  • چرا دریچه گاز ارگانیک فیس بوک ممکن است برای برندها بهتر از آن چیزی باشد که فکر می کنند
    در این ستون، من یک مورد را بیان می کنم که کاهش دسترسی ارگانیک فیس بوک به صفحات برند یک پیروزی است. -برنده برای فیس بوک و مارک ها. من همچنین تاکید می کنم که در حالی که محدود کردن دسترسی فیس بوک در واقع تلاشی برای کسب درآمد بیشتر است، آن طور که شما فکر می کنید نیست. اما برای رسیدن به آنجا، باید […]
  • چرا تبلیغات بومی مهم است و چه کاری باید انجام دهید درباره آن انجام دهید
    تبلیغات بومی بسیار فراتر از جدیدترین شی درخشانی است که در چشم انداز دیجیتال ظاهر می شود. این نشان دهنده یک نقطه عطف اساسی در تکامل تبلیغات دیجیتال است که منعکس کننده تغییرات تاریخی مشابه در بلوغ تبلیغات چاپی و تلویزیونی است. بازاریابان، ناشران و آژانس‌های باهوش به شدت در حال حرکت هستند تا استراتژی‌های اصلی خود را برای انعکاس […]
  • تنظیم کنند.

  • فیس‌بوک پرده هدف را برمی‌گرداند و به کاربران کنترل بیشتری بر تبلیغاتی که می‌بینند می‌دهد
    تا به حال فکر کرده‌اید که چرا آن تبلیغ تمرینی را در فیس‌بوک دریافت می‌کنید. ? آیا می خواهید همه چیز را از آن سازنده پنهان کنید؟ امروز، فیس بوک سیاست و ویژگی جدیدی را اعلام کرده است که به کاربران شفافیت (و انتخاب) پیام هایی را که مشاهده می کنند، می دهد. به دلیل تعداد زیادی از گزینه های هدف گذاری ارائه شده، تبلیغ کنندگان به تبلیغات فیس بوک هجوم آورده اند. […]
  • RadiumOne واتس اپ را به گزینه های دکمه اشتراک گذاری اجتماعی Po.st خود اضافه می کند
    این ممکن است شروع یک روند باشد. RadiumOne این هفته اعلام کرد که دکمه اشتراک گذاری در واتس اپ را به مجموعه گزینه های دکمه اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی Po.st خود اضافه کرده است. RadiumOne گفت این اولین بود. آخرین نخواهد بود واتس اپ که در حال تصاحب توسط فیس بوک به مبلغ 19 میلیارد دلار است، دارای […]
  • بسیار بزرگی است

  • فیس بوک برای افزایش عکس، پست های جاسازی شده را دوباره طراحی می کند. و نمایش ویدیو
    فیسبوک با حرکت برای بهتر جلوه دادن محتوای خود و نمایش سریعتر در سایت های شخص ثالث، تنظیماتی را در ویژگی پست تعبیه شده خود اعمال کرده است. فیسبوک امروز در یک پست وبلاگ اعلام کرد پست‌های جاسازی شده تا دو برابر سریع‌تر بارگذاری می‌شوند و پست‌هایی که شامل عکس‌ها و ویدیوها هستند، عناصر بصری را در بالای توضیحات متنی نمایش می‌دهند ([

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *