Ribbon محصول جدید را در ساعت 11:00 صبح امروز و بلافاصله اعلام کرد در محافل فناوری و بازاریابی سر و صدای زیادی به دست آورد. کمتر از 90 دقیقه بعد، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل، هانی راشوان به روز رسانی نوشت اعلام کرد که توییتر قبلاً محصول را بسته است:
حوالی ساعت 12:24 بعد از ظهر به وقت PST، بدون هیچ اطلاعی، ادغام کارتهای توییتر ما حذف شد و اکنون پیوندهای Ribbon به Ribbon.co برمی گردند بدون اینکه تجربه خرید جریانی.
قبل از انتشار این مورد، مطمئن شدیم که کاشت کارت توییتر خود را تایید کردهایم (تصویر زیر) و همه چراغها سبز بودند. ما در گذشته با توییتر بحث هایی داشته ایم و مشتاقیم راهی برای همکاری با یکدیگر پیدا کنیم. این به وضوح چیزی است که نه تنها برای توییتر، بلکه برای کاربران توییتر در سراسر جهان نیز خوب است.
Ribbon یک پردازشگر پرداخت است که از قبل با پستهای فیسبوک، یوتیوب و صفحات وب ادغام میشود. راهاندازی امروز ادغام توییتر از کارتهای توییتر استفاده میکند تا کاربران بتوانند بدون ترک توییتر خرید و فروش کنند، همانطور که در این تصویر از اطلاعیه ریبون نشان داده شده است:
تویتر در طول سال گذشته رابطه طوفانی با توسعه دهندگان داشته است، به خصوص، اما هفته گذشته هنگامی که میزبان یک رویداد خصوصی مختص توسعه دهندگان برای اعلام سه کارت جدید توییتر که در را به روی چندین نوع محتوای جدید باز می کند. یکی از آنها کارت محصول است که همانطور که اشاره کردم، به نظر نمیرسد از دکمه «اکنون خرید» در داخل توییت پشتیبانی میکند.
همین چند ماه پیش، توییتر یک شراکت با American Express راه اندازی کرد که خرید چیزها را از طریق توییتها ممکن میسازد – اما از هشتگها استفاده میکند، نه دکمههای پرداخت/خرید.
برای اطلاعات بیشتر با توییتر تماس گرفتهایم و در صورت دریافت پاسخ، این پست را بهروزرسانی خواهیم کرد.
پستاسکریپت: هنوز پاسخی از توییتر دریافت نشده است، اما گزارشهایی وجود دارد که نشان میدهد Ribbon ممکن است با ابزار جدید پرداخت درون جریانی خود به درستی عمل نکرده باشد. AllThingsD به نقل از منبع پیشنهاد می کند که ریبون برای کارت ویدیوی توییتر تأییدیه دریافت کرد، سپس پرداخت/خرید را پس از این واقعیت برنامه ریزی کرد. الی لنگر از CNBC همین توییت را از طریق یک منبع: “منبع: @Ribbon درخواست دسترسی به کارت پخش کننده برای پیش نمایش ویدئوها را کرد و سپس هک شد. مدل تراکنش با هم بدون اجازه. توییتر آن را کشت.» اگر این درست باشد، حرکت سریع توییتر کاملا منطقی است.
پستاسکریپت شماره ۲، ۱۱ آوریل: در یک وبلاگ جدید پست، Ribbon می گوید که با توییتر صحبت می کند و دوباره به کارت های توییتر دسترسی پیدا کرده است، اما ویژگی پرداخت درون جریانی را احیا نمی کند:
پس از گفتگوی سازنده با توییتر، مجدداً به کارتهای محصول دسترسی پیدا کردیم و فعالانه از محتوای Ribbon پشتیبانی میکنیم. اگرچه این همان پرداختهای درون جریانی نیست که دیروز منتشر کردیم، اما همچنان چشمانداز بزرگ ماست و ما فعالانه روی یافتن راهی برای فعال کردن آن کار خواهیم کرد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.