رابرت پترسون با بیش از پانزده سال تجربه ارتباطات بازاریابی آنلاین، شیوههای MMGY Global در بازاریابی محتوا و رسانههای اجتماعی را رهبری میکند. رابرت به عنوان معاون محتوا و استراتژی اجتماعی برای MMGY به مصرفکنندگان کمک میکند تا با برندهای مسافرتی و یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا تجربیات سفر را الهام بخشند و به اشتراک بگذارند.
قبل از MMGY، رابرت استراتژی دیجیتال را برای یک آژانس مسافرتی آنلاین رهبری می کرد. او استراتژی اجتماعی و دیجیتالی را برای مشتریان MMGY مانند لوفت هانزا، دفتر گردشگری کلرادو، استراحتگاه ماریوت و بسیاری دیگر رهبری کرده است. رابرت یک رهبر فکری در صنعت سفر در مورد تأثیر رسانه های اجتماعی است و به طور مرتب در کنفرانس های ملی و بین المللی از جمله اجلاس جهانی بازاریابی سفر فیس بوک، Eye for Travel، eTourism، سمپوزیوم گردشگری رسانه های اجتماعی، کنفرانس های گردشگری دولتی و CVB صحبت می کند.
رابرت در اوایل سال جاری توسط Google برای پیوستن به Google انتخاب شد برنامه Glass Explorer و در حال حاضر در حال بررسی تأثیر بالقوه فناوری پوشیدنی Google بر صنعت سفر است. چیزهای مورد علاقه او در مورد Google Glass، امکان اتصال و اشتراک گذاری هندزفری هنگام سفر، همراه با داده های هوشمند Glass است که امکان کشف محلی را فراهم می کند.


- سن: 37
- مرکز: کانزاس سیتی، MO
- Apple یا Android؟ Android
- اولین شغل: فروشگاه مواد غذایی Cartboy
- گروه مورد علاقه: Pink Floyd
- اولین ماشین: Chevy Blazer
بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟
Galaxy Note 3 و Google Glass.
آیا میتوانیم نگاهی به صفحه اصلی تلفن همراه شما بیندازیم؟
از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟
Google Apps for Enterprise.
زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟
تویتر.
اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟
ایمیل کاری.
چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟
پروژه فعلی تیم من هرچه باشد.
مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟
راه اندازی اولین کمپین گردشگری برای استفاده از Google Glass.
چند مایل در این سال سفر کرده اید؟
بیش از 70000.
دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟
تدریس.
میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟
در حال حاضر به طرز شگفت انگیزی بدون درهم ریختگی…
آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟
چه کسی دیگر کتاب های تجاری می خواند؟ همه چیز مربوط به وبلاگ ها برای همگام شدن با تکامل سریع بازاریابی اجتماعی و محتوایی است.
خارج از تلاشهای شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟
تبلیغ ساعتهای هوشمند Samsung Galaxy Gear Evolution.
[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=f2AjPfHTIS4[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.