مجروحان اینترنتی فقط می خواهند خوش بگذرانند
Pew گزارش داد که 58٪ از کل بزرگسالان (یا 74٪ از بزرگسالان آنلاین) که مورد بررسی قرار گرفت، به طور کلی از اینترنت به این طریق استفاده می کردند:
زمانی که سازمان برای اولین بار این سوال را در سال 2000 پرسید، تنها 29٪ از بزرگسالان (63٪ از بزرگسالان آنلاین) گفتند که این کار را انجام داده اند.
این روند در جوانان 18 تا 34 ساله بیشتر است. در سال 2000، تنها 47 درصد از کاربران اینترنت در این گروه سنی “فقط برای سرگرمی” آنلاین شدند. در جدیدترین نظرسنجی، این عدد با 34 واحد افزایش به 81 درصد رسیده است.
در اینجا به تفکیک استفاده بر اساس سن، جنس و جنسیت آمده است:
این نتایج از نظرسنجی انجام شده از 5 ژوئیه تا 26 آگوست سال جاری در میان 2260 بزرگسال 18 سال و بالاتر بدست آمده است. نظرسنجی ها به زبان انگلیسی و اسپانیایی و بر روی تلفن ثابت و تلفن همراه انجام شد. حاشیه خطا برای نمونه مثبت یا منفی 2 درصد است.
دیروز، اینترنت راه بسیار آسانی برای بازی بود
این نوع رفتار هر چند وقت یکبار اتفاق می افتد؟ سوال دوم پرسیده میشود که آیا مردم «دیروز» زمان را میکشند تا متوجه شوند که این چقدر رایج است:
درصدها کمتر است – فقط 34٪ از کل بزرگسالان گفتند که “دیروز” در اینترنت وقت خود را از دست داده اند نه به طور کلی 58٪. اما درصد پاسخگویی به این روش به طور پیوسته در حال افزایش است.
بازاریابان: درخواست برای The Bored!
این تغییر چشمگیر به افزایش دسترسی پهنای باند نسبت داده میشود که آنلاین شدن را به یک کار معمولیتر تبدیل کرده است. علاوه بر این، دسترسی پهنای باند مردم را قادر می سازد تا محتوای ویدیویی بیشتری مصرف کنند و رشد شبکه های اجتماعی نیز عاملی بوده است.
پیو اشاره کرد که رشد اینترنت به عنوان یک مقصد “سرگرم کننده” ممکن است آن را به رقیب قوی تری برای تلویزیون یا سایر فعالیت های اوقات فراغت تبدیل کند. همچنین می تواند آن را به رقیب قوی تری برای بازاریابی دلار تبدیل کند.
برای بازاریابان، درسی که ممکن است این باشد که راه ایجاد روابط با جوانان آنلاین ارائه تجربیات سرگرم کننده و منحرف کننده مانند ویدیوهای ویروسی، بازی ها و موارد مشابه برای آنها باشد.