اعلانیه
اعلانیه

قیمت بیت کوین امروز 3 مرداد 1400

قیمت بیت کوین امروز 3 مرداد 1400

اولین سیگنال صعودی، حجم کم مبادلات در قیمت زیر 30،000 دلار در 20 ژوئیه بود. داده‌های بلاک چین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرده، سرمای‌گذاران کوتاه‌مدت و استخراجگران کوچک در حال فروش هستند، درحالی‌که نهادهای بزرگ‌تر به جمع‌آوری و انباشت ادامه می‌دهند.

شاخص قدرت نسبی بیت کوین
شکسته شدن خط روند RSI

جدیدترین افزایش قیمت سرانجام توانست شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) را به بالاتر از خط روند نزولی 7 ماهه که از ژانویه 2021 شروع شد، برساند. افزایش شاخص قدرت نسبی با قضاوت بر اساس عملکرد گذشته، یک سیگنال بسیار مثبت و امیدوارکننده است.

علاوه بر این، بیت کوین در نمودار 4 ساعته، بالاتر از میانگین متحرک‌های 21 روزه، 100 روزه و 200 روزه بسته شد. این یک سیگنال صعودی کوتاه‌مدت است که احتمالا در میان‌مدت گسترش خواهد یافت. در صورت ادامه حرکت صعودی، منطقه بعدی موردنظر میانگین متحرک 50 روزه در حدود 34،300 دلار است.

نمودار هفتگی بیت کوین
شمع چکشی در نمودار هفتگی قیمت بیت کوین

نمودار هفتگی نیز اخیرا قدرت نشان داده است؛ زیرا بیت کوین در حال حاضر در حال تشکیل یک شمع بزرگ چکشی است. الگو شمع چکشی سیگنالی است که تحلیلگران فنی آن را با یک کف بالقوه و معکوس شدن روند نسبت داده‌اند. بسیار حیاتی است که بیت کوین این هفته را در اوج به پایان برساند، الگوی چکشی را ثبت کند و هفته بعدی نیز با افزایش قیمت، اعتبار این روند را تأیید کند.

تغییرات قیمت و بهبود نشانه‌های تکنیکال این هفته بیت کوین را می‌توان به‌عنوان اعتبار یافتن تدریجی سیگنال‌های صعودی داده‌های بلاک چین تفسیر کرد.

به‌طورکلی، حامیان باید از دیدن قیمت‌های این هفته خوشحال باشند، اما هنوز یک مسیر طولانی وجود دارد، به‌ویژه برای خارج شدن از محدوده معاملات و بازپس‌گیری منطقه بالایی سطح تجارت دوماهه میان 40 الی 43 هزار دلار.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *