اعلانیه
اعلانیه

مادرها از اندروید هستند، پدرها از آیفون؟ ما در مورد قسمت پدرها نمی دانیم، اما نظرسنجی از سرویس ردیابی خانواده Life360 نشان می دهد مادرانی مانند Android نسبت به iPhone 3-to-1 .

بیش از نیمی از مادران هنگام بیدار شدن از تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند. سه چهارم آن را به عنوان آخرین چیز قبل از خواب استفاده می کنند. این آمار و موارد دیگر از اینفوگرافیک Life360 در زیر آمده است:

بدون شک این آمار ممکن است باعث ایجاد بحث هایی شود. این نظرسنجی از 500 پاسخ گرفته شده است، بنابراین برخی ممکن است حجم نمونه بزرگتری را بخواهند. با این حال، جالب بود.

در مقابل، شرکت نیلسن دریافت که در بین زنان، تعداد بیشتری یک آیفون برای گوشی هوشمند بعدی خود به جای اندروید می‌خواستند:

اما این آمارها مالکیت فعلی را منعکس نمی‌کنند، و نه مالکیت مادران را به طور کلی نشان می‌دهند. من در جای دیگری برای آمارهای بیشتر در مورد مالکیت تلفن های هوشمند توسط مادران جستجو کرده ام، اما تاکنون چیزی پیدا نکرده ام.

به هر حال، Nielsen همچنین دارای آمار در مورد استفاده مردان و زنان در Android است:

مردها نقشه را دوست دارند، زنان فیس بوک را دوست دارند. بدون شک، برای کلیشه‌سازی کامل، فیس‌بوک برای زنان پست می‌کند که نمی‌توانند باور کنند که مردان واقعاً از نقشه برای پرسیدن مسیر استفاده می‌کردند تا اینکه رانندگی کنند و گفتند در حالی که بیشتر گم می‌شوند، نقشه را پیدا می‌کنند. یا شاید این فقط من هستم؟

مقالات مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *