اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • برای Google چقدر مهم بود که موتور جستجوی پیش‌فرض در مرورگر فایرفاکس موزیلا باقی بماند؟ به اندازه کافی مهم است که Google موافقت کرد در این معامله سه برابر بیشتر از سال 2010 بپردازد. AllThingsD گزارش می دهد که قرارداد جدید گوگل با موزیلا 300 میلیون دلار در سال هزینه دارد. این تقریباً سه برابر […] است
  • Pinterest، بهبود یافته ترین سایت اجتماعی سال 2011؟

    در حالی که واضح است که فیس‌بوک MVP سال 2011 است، برخی از بازیکنان اجتماعی جدید و جالب در سال 2011 گام‌های مهمی به جلو برداشتند. برخی از سایت‌های اجتماعی در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کردند، اما Google+، Tumblr و سایرین در این سال رشد چشمگیری داشتند. یکی از شگفت‌انگیزترین موفقیت‌ها پینترست است، پینبرد آنلاین که اشتراک‌گذاری اجتماعی را ساده می‌کند. یک […]

  • گزارش: حساب های شبکه های اجتماعی برای 19 درصد از زمان صرف شده آنلاین و تبلیغات اجتماعی رهبر ایالات متحده در نمایش

    گزارش اخیر شبکه اجتماعی comScore روندهای جهانی و ایالات متحده در رسانه های اجتماعی را شکست. این گزارش سالانه تسلط شبکه‌های اجتماعی بر فعالیت‌های جهانی وب را مستحکم کرد و برخی از روندهای جهانی شگفت‌انگیز را آشکار کرد. در اینجا برخی از نکات برجسته از داده ها آمده است: شبکه های اجتماعی: محبوب ترین فعالیت آنلاین با رسیدن به 82٪ از جمعیت آنلاین جهان، اجتماعی […]

  • عنوان

  • بازاریابان برنامه های موبایل مورد علاقه خود را برای الهام بخشیدن به استراتژی شما در سال 2012 نشان می دهند

    بدون شک، توسعه یا بهبود استراتژی‌های بازاریابی تلفن همراه در سال 2012 احتمالاً دارایی زیادی را در نقشه‌های راه محصول بسیاری از مدیران برند اشغال می‌کند. برای آن دسته از بازاریابان که اولویت اصلی آنها در سال 2012 ایجاد و نگهداری برنامه های تلفن همراه برای پشتیبانی از فعالیت های بازاریابی آنها است، مشخص کردن الزامات کاربردی و ویژگی های […]

  • 77 مورد از 100 برند برتر اکنون صفحات Google+‎ دارند

    بزرگترین برندهای جهان با سرعتی سریع از +Google استفاده می‌کنند، تا جایی که صفحات +Google شروع به کم کردن فاصله با صفحات فیس بوک کرده‌اند. اما از آنجایی که صفحات فیس بوک مدت طولانی تری وجود داشته اند، برندها همچنان در آنجا طرفداران بیشتری نسبت به دنبال کنندگانشان در +Google دارند. بر اساس SocialShare دسامبر BrightEdge […]

  • تایپوسکوترها اپل، گوگل و فیسبوک را بیشتر از توییتر، مایکروسافت هدف قرار می دهند

    اپل، گوگل و فیس‌بوک بیشتر از رقبایی مانند توییتر و مایکروسافت، اهداف ترجیحی سوءاستفاده‌کننده‌های تایپی دامنه هستند. این بر اساس یک مطالعه جدید از شرکت امنیت اینترنتی Sophos است، که همچنین نشان داد که خطر زیادی در دامنه‌های تایپی که ممکن است فکر کنید وجود ندارد – فقط تعداد زیادی URL از Google برای ایجاد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *