اعلانیه
اعلانیه

Electronic مرکز اطلاعات حریم خصوصی از FTC خواسته است ادغام اخیر نتایج جستجو توسط Google را با داده‌های شخصی، مانند عکس‌ها، پست‌ها و جزئیات تماس که از Google+‎ در نتایج جستجوی Google جمع‌آوری شده‌اند. این تغییرات، Google Plus Your World را افزایش می دهد EPIC در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: نگرانی‌های مربوط به رقابت و اجرای دستور رضایت کمیسیون.

Google در رابطه با مسائل «رقابتی» (معروف به نگرانی‌های ضد اعتماد) هم با انتقادات و هم با سؤالات دولتی مواجه است. در Search Engine Land، بسیاری از آنها را پوشش داده‌ایم، از جمله جستجوی سفر Bing و کایاک مورد علاقه هیچ کس را عصبانی نمی کند، در حالی که گوگل مورد توجه WSJ قرار می گیرد، کنگره عزیز: ندانیم موتورهای جستجو چگونه کار می کنند اشکالی ندارد، کره ای ها گوگل را به “ممانعت از تحقیقات ضد تراست” متهم می کنند و بسیاری دیگر .

«دستور رضایت کمیسیون» FTC چیزی بود که Google با سال گذشته بر سر نگرانی‌ها در مورد سرویس بدبخت Buzz Google موافقت کرد. با آن دستور، Google موافقت کرد که افشای حریم خصوصی برجسته‌تری را به کاربران ارائه دهد (و رضایت آنها را برای هرگونه اشتراک‌گذاری داده‌ها جلب کند).

«اگرچه داده‌های مخاطبین +Google کاربر به صورت عمومی نمایش داده نمی‌شوند، تغییرات Google باعث می‌شود اطلاعات شخصی کاربران در دسترس‌تر باشد. کاربران می‌توانند از دیدن نتایج جستجوی شخصی‌شده انصراف دهند، اما نمی‌توانند از یافتن اطلاعات خود از طریق جستجوی Google انصراف دهند.» در یادداشتی در وب‌سایت EPIC آمده است.

سپتامبر گذشته، EPIC از FTC خواست تا در مورد خرید YouTube توسط Google تحقیق کند، با این استدلال که گوگل از ویدیوهای YouTube در نتایج جستجو حمایت می کند. دنی سالیوان در سرزمین موتورهای جستجو، ادعاهای طرفداری را در پست خود بررسی می کند، برای درک محبوبیت گوگل، فکر کنید «اگر +Google YouTube بود».

پس‌اسکریپت: به داستان بعدی ما مراجعه کنید، گزارش: FTC در حال گسترش تحقیقات ضد تراست گوگل برای گنجاندن پلاس.

مقالات مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کریس شرمن (@CJSherman) یکی از ویراستاران بنیانگذار Search Engine Land است و اکنون بازنشسته شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *