این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- بازاریابی بیز: مدیر عامل یاهو تیم محصول را حذف می کند، آیا AOL Patch Patch می کند؟، بک لینک جدید Searchmetrics ابزار تحلیل
به اولین نسخه از Marketing Biz خوش آمدید، یک ستون هفتگی جدید که به اخبار و اطلاعیه های مرتبط با تجارت در بازاریابی آنلاین اختصاص دارد. هر جمعه ما جالب ترین اخبار هفته گذشته را همراه با برداشت و دیدگاه سریع ارائه خواهیم کرد. اخبار کسب و کار بازاریابی برای هفته حول تغییرات شتابان در جستجو، اجتماعی، […]
می چرخید
- جای تعجب نیست: کنگره، گروههای مصرفکننده و حریم خصوصی از Google میخواهند که حریم خصوصی Safari Snafu را توضیح دهد
از دپارتمان شما میتوانید آن را ببینید، یک مایل دورتر: قانونگذاران ایالات متحده، سازمانهای ناظر حریم خصوصی و گروههای حمایت از مصرفکننده از Google میخواهند توضیح دهد که چرا تنظیمات حریم خصوصی کاربر در مرورگر وب سافاری اپل را دور زده است. این داستان اواخر شب گذشته در وال استریت ژورنال منتشر شد و به سرعت پخش شد – با توجه به بحث طولانی مدت در مورد Google و حریم خصوصی و […]
- 5 نکته برای کمک به وابستگان مبتنی بر سئو در ارزیابی یک طاقچه
یکی از متداولترین سؤالاتی که از من پرسیده میشود این است که چگونه یک جایگاه را از منظر وابسته مبتنی بر SEO ارزیابی کنم قبل از اینکه ابتدا به آن بپردازیم. همه ما واضح است – حجم ترافیک را برای کلمات کلیدی در طاقچه با استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی مورد علاقه خود بررسی کنید. اما فقط به دلیل اینکه ترافیک وجود دارد، لزوماً […]
نیست
- خیر، تبلیغ ضد Google FairSearch در Politico به عنوان “نادرست” (حتی اگر نادرست بود) نمایش داده نشد.
در اوایل این ماه، گوگل پستی را برای رد کردن افسانه هایی که احساس می کرد در مورد این شرکت در مورد حریم خصوصی منتشر می شود، منتشر کرد. اولین بار در این لیست مربوط به تبلیغاتی بود که توسط FairSearch علیه گوگل اجرا شد. گوگل حتی بعداً پست خود را به روز کرد و گفت که تبلیغ FairSearch به عنوان “نادرست” خوانده شده است. همانطور که مشخص است، […]
- Adding Credentials to Your Google+ Page: A look at Verification & Direct Connect
در ماه نوامبر، Google به طور رسمی صفحات برند را برای Google+ راهاندازی کرد. در حالی که آنها با ویژگیهای محدود راهاندازی شدند، صفحات برند به گونهای تکامل یافتهاند که به چندین سرپرست اجازه میدهند، کاربران را به حلقهها اضافه میکنند و تأیید میشوند. یکی از صفحات عناصر که به طور شگفت انگیزی مورد استفاده قرار نمی گیرد، عدم تأیید است. به نظر می رسد هنوز در مورد […]
سردرگمی وجود دارد
- Google آیفونها را «ردیابی» نکرد، اما تنظیمات حریم خصوصی Safari را دور زد
وال استریت ژورنال داستانی در مورد اینکه چگونه گوگل «تنظیمات حریم خصوصی میلیونها نفر را که از مرورگر وب سافاری اپل استفاده میکنند دور میزند» همراه با عنوانی درباره «ردیابی آیفون Google» منتشر کرده است. بهطور دقیقتر، Google تنظیمات حریم خصوصی پیشفرض Safari را که انواع خاصی از کوکیها را مسدود میکند، دور میزند نه اینکه […]
- تویتر، امریکن اکسپرس تبلیغات سلف سرویس را به 10000 کسب و کار کوچک می آورد
برخی از کسبوکارهای کوچک میتوانند اکنون برای دسترسی به پلتفرم تبلیغاتی خودسرویس توییتر ثبتنام کنند، که طبق Ad Age ماه آینده به طور رسمی راهاندازی میشود. این برنامه برای دارندگان کارت و بازرگانان امریکن اکسپرس باز است و توییتر اعتباری 100 دلاری برای کمک به 10000 شرکت کننده واجد شرایط اولیه در نظر می گیرد. فرم ثبت نام در […]
موجود است
عنوان
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- خط های زمانی فیس بوک برای مارک ها؟ زمان شروع به فکر کردن در داخل جعبه، زائر بازاریابی
- ایالات متحده فراخوان ممنوعیت فیسبوک داخل خودرو، توییتر هنگام رانندگی، BusinessWeek
- چگونه توییتر، فیس بوک و +Google تصمیم می گیرند چه کسی حسابهای تأیید شده را دریافت میکند، lifehacker.com
- چگونه میتوانید برای استفاده از Pinterest شکایت کنید، وب بخوانید/نوشتن
- اوباما، فیس بوک و قدرت دوستی: انتخابات داده 2012، گاردین
- Pinterest راه دیگری برای برقراری ارتباط به رستوران ها ارائه می دهد با مشتریان، www.fastcasual.com
- خرده فروشان در میان بی علاقگی، فونت های فروشگاه فیس بوک را می بندند، بلومبرگ
- عملکرد ضعیف عامل اجتماعی برای بازاریابان، www.affiliates4u.com
- راهنمای موفقیت در رسانه های اجتماعی، www.simplybusiness.co.uk
- تقویت شده توییتر صفحات نمایه برای برندها اتلاف بزرگی از پول هستند، www.businessinsider.com
- چرا به Pinterest اهمیت نمیدهم، رسانههای اجتماعی امروز
- چرا Pinterest بسیار اعتیاد آور است، www.fastcompany.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.