این شرکت قبلاً درآمد فیسبوک در سال 2012 را 5 میلیارد دلار میدانست، اما اکنون این تخمین را به 4.23 میلیارد دلار کاهش میدهد – که هنوز حدود 34 درصد بیشتر از درآمد سال 2011 است.
Emarketer میگوید درآمد تبلیغات فیسبوک همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد، نه به میزانی که در گذشته داشته است. این شرکت تخمین می زند که درآمد تبلیغات فیس بوک در سال آینده به 5.48 میلیارد دلار و در سال 2014 به 6.81 میلیارد دلار افزایش یابد.
فیسبوک از زمانی که در اوایل سال جاری بهعنوان عمومی درآمد، در بخش تجاری دچار مشکل شده است. سهام آن در حال حاضر در حدود نیمی از قیمت روز افتتاحیه معامله می شود، و یک بحث عمومی و طولانی مدت در مورد اثربخشی تبلیغات فیس بوک.
در آخرین تماس درآمد سه ماهه، فیس بوک گزارش داد که تبلیغات حدود 84 درصد از کل درآمد آن را تشکیل می دهد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.