این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- ComScore: بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده مسابقه دو اسبی بین سامسونگ و اپل است
به نظر نمیرسد که دادههای مربوط به سهم بازار موبایل ComScore در ماه اکتبر منعکسکننده دستاوردهای فروش آیفون گزارششده توسط تحقیقات Kantar Worldpanel Comtech در اوایل این هفته باشد. اندروید همچنان پیشتاز آیفون در بازار ایالات متحده است (53.6 درصد به 34.3 درصد) تقریباً با همان اختلاف در ماه جولای. با این حال هر دو پلتفرم با هزینه […]
سهمی به دست آوردند
- بخش بازاریابی: تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده، تبلیغات فیس بوک و داده های اجتماعی
به یک نسخه دوگانه که دو هفته از داستان های بازاریابی را پوشش می دهد، خوش آمدید. در طول دو هفته شاهد بودیم که شرکتهای تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده AgilOne و Lattice Engines بودجه جدیدی را تامین کردند. فیسبوک نیز از آنجایی که شرکتهای آزمایشی ماهی مانند Triggit، SocialWire و Socialbakers همگی وعدههای خود را نشان دادند و دورههایی از بودجه دریافت کردند، علاقه زیادی به فیسبوک داشت. دادههای اجتماعی نیز در کانون توجه قرار گرفت […]
- Pew: 31 درصد از سنگینترین کاربران موبایل دیگر نمیتوانند «توجه بینظیر» را به دیگران ارائه دهند
صاحبان تلفن همراه در مورد دستگاه های خود دوسوگرا هستند. اکثر مردم می گویند که «نت نت»، تلفن های همراه مفید بوده، بهره وری را افزایش داده، در زمان صرفه جویی کرده و آنها را بیشتر با دیگران مرتبط کرده است. با این حال، هزینه های اجتماعی و جنبه تاریکی نیز برای پذیرش گسترده دستگاه های تلفن همراه و به ویژه دستگاه های هوشمند وجود دارد. این مطابق […]
است
- خرده فروشی Omni-Channel Omni بدون بازاریابی وابسته نیست
برای بازاریابان غیرممکن است که سر و صدای خرده فروشی همه کانالی را نادیده بگیرند. با توجه به فرصتهایی که برای افزایش میانگین ارزش سفارش ارائه میکند، جای تعجب نیست که omni-channel برای CMOها مورد توجه قرار گیرد. با ادامه حرکت از مفهوم به تمرین روزمره، بیایید نقش بازاریابی عملکرد را در حصول اطمینان از […]
فراموش نکنیم.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- 10 اشتباه توییتر که مشاغل باید از آن اجتناب کنند، روندهای کسب و کار کوچک
- 7 مرحله آسان برای تبدیل نمایه Pinterest خود به یک صفحه تجاری…و چرا باید زحمت بکشید، www.flyteblog.com
- 7 ابزار کسب و کار رسانه های اجتماعی برای نفوذ، اقتدار و مدیریت زمان، www.jeffbullas.com
- 8 روشی که فیس بوک بازاریابان را دیوانه می کند، www.ragan.com
- نگاهی عمیق به علم زمان بندی توییتر، معیارهای KISS
- چگونه ریچارد برانسون مرد میلیونی دنبال کننده شد [SLIDESHOW]، وبلاگ LinkedIn
- 3 کاری که نمی توانید در توییتر انجام دهید، readwrite.com
- مطالعه IBM غلط است. توییتر و فیس بوک جمعه سیاه را تکان دادند/دوشنبه سایبری, blog.datasift.com
- راهنمای لیز لیمون برای یکپارچگی اجتماعی، www.blueglass.com
- اشتباه شماره 1 تازهکاران رسانههای اجتماعی، www.ragan.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.