اعلانیه
اعلانیه

ComScore: بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده یک مسابقه دو اسبی بین سامسونگ و اپل است

android-apple-iosسهم ماه اکتبر ComScore در بازار موبایل > به نظر نمی رسد منعکس کننده دستاوردهای فروش آیفون گزارش شده توسط Kantar Worldpanel Comtech پژوهش در اوایل این هفته. اندروید همچنان پیشتاز آیفون در بازار ایالات متحده است (53.6 درصد به 34.3 درصد) تقریباً با همان اختلاف در ماه جولای. با این حال، هر دو پلتفرم به قیمت تمام شده سایر پلتفرم‌ها سهمی به دست آوردند.

در واقع اشتراک RIM و Windows Phone از دست رفت. طبق داده‌های Kantar، تلفن‌های ویندوزی در اروپا موفقیت‌هایی را مشاهده می‌کنند، اما ظاهراً در بازار ایالات متحده اصلاً موفق نبوده‌اند.

Android به طور فزاینده ای مترادف با سامسونگ است. به غیر از اپل، سایر سازندگان گوشی (از جمله سازندگان گوشی اندروید) سهم خود را از دست دادند. اگر گوگل امیدوار است یک اکوسیستم OEM سالم و متنوع را حفظ کند، باید دستگاه‌های جدید و جذابی را از طریق موتورولا توسعه دهد.

یکی از دلایلی که Google وارد تجارت با ایسوس برای توسعه Nexus 7 شد، جلوگیری از تبدیل شدن Android Kindle Fire “چنگال شده” به تبلت Android غالب بود که هیچ نفوذ یا کنترلی روی آن نداشت. اگر سامسونگ تنها سازنده دستگاهی باشد که در دنیای Android مهم است، اهرم‌های بیشتری بر سیستم عامل Google خواهد داشت.

ComScore می گوید که ضریب نفوذ گوشی های هوشمند ایالات متحده در ماه اکتبر 51.9 درصد بوده است. چندی پیش Pew اعلام کرد که این رقم 53 درصد است و نیلسن گزارش می دهد که 55 درصد در اواخر سه ماهه چهارم یا اوایل سه ماهه اول 2013 به بیش از 60 درصد رسیده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *