این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- فیسبوک پیامرسانی پرداخت برای تحویل را آزمایش میکند. ممکن است مارکها بعداً دسترسی پیدا کنند
فیسبوک «آزمایش کوچکی» را در ایالات متحده آغاز کرده است که به برخی از کاربران اجازه میدهد تا مطمئن شوند که پیامهایشان به صندوق ورودی کاربران دیگر میرسد. این بخشی از چندین تغییر در نحوه ارسال پیام های فیس بوک بین کاربران است. فیس بوک سیستم پرداخت برای تحویل را به عنوان راهی برای کاهش هرزنامه و سایر پیام های ناخواسته از […]
قرار می دهد.
- به لطف Project Glass، Google بیشترین اشتراکگذاریشده ویدیو را در سال 2012 دارد [گزارش]
ویدئوهای Google در سال 2012 نزدیک به 5.9 میلیون بار به اشتراک گذاشته شد، که بر اساس فهرست اشتراکگذاری ویدیوی اجتماعی Unruly Media در سال 2012، آن را به بیشترین اشتراکگذاری برند ویدیویی در سال تبدیل کرد. گوگل در فهرست سال 2011 در رتبه هفتم قرار گرفت، و Unruly Media جهش امسال را به موفقیت گوگل با Project Glass اعتبار می دهد: یک روز… ویدئو، ویدئو […]
- جستجوی اجتماعی ترامپ در تلفنهای هوشمند اما در تبلتها جستجو پادشاه است
بازار اکنون غرق در داده است. هر روز جدید ده ها نظرسنجی یا گزارش را به صندوق ورودی من می آورد. بیشتر این دادهها برای تبلیغ شرکتهای فردی تولید میشوند، اما برخی از معیارها مفید و جالب هستند. بسیاری از داده هایی که اکنون می بینم مربوط به اهمیت روزافزون دستگاه های تلفن همراه […]
است
- آیا انجمن های +Google باید بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی شما باشند؟
فیسبوک دارای نمایهها، صفحات و گروهها است. +Google دارای نمایه ها و صفحات است. صبر کنید، چیزی در +Google کم است! یا باید بگویم گم شده بود. در طول چند سال گذشته، در حالی که Google+ بهطور سیستماتیک ویژگیهای مشابه فیسبوک را در سایت رسانههای اجتماعی خود ایجاد میکرد، و به اعتبار Google سایر ویژگیهای عالی را نیز مشاهده کردهایم. خوب اکنون، Google+ […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.