اعلانیه
اعلانیه

مقایسه 50 سایت برتر comScore: 2006 و 2012

روزی روزگاری انتشار 50 سایت برتر comScore افشاگری هیجان انگیز از برندگان و بازندگان در دربی اینترنتی نسبتاً جدید بود. اکنون بسیار روتین و رک و پوست کنده شده است. دیروز شرکت اندازه گیری سایت 50 برترینپادشاهاننوامبر> ایالات متحده را منتشر کرد.

به‌جای گفتن «اینجاست»، تصمیم گرفتم با نگاهی به اولین رتبه‌بندی 50 برتری که می‌توانم پیدا کنم، همه چیز را تحسین کنم. معلوم شد که می 2006 بود. من سعی می کردم به 10 سال قبل برگردم اما نتوانستم چیزی از سال 2002 پیدا کنم.

در زیر ۵۰ رتبه برتر کنونی آمده است:

این لیست مربوط به می 2006 است:

از جمله مواردی که مورد توجه قرار می گیرد، معکوس شدن موقعیت فیس بوک و مای اسپیس است. در سال 2006 MySpace هفتمین سایت پربازدید در ایالات متحده و فیس بوک چهل و نهمین سایت بود. اکنون فیس بوک شماره 4 و مای اسپیس در رتبه 46 قرار دارند.

سایت‌هایی مانند Tumblr و Pineterest هنوز در می 2006 وجود نداشتند. Yelp و Netflix وجود داشتند اما هنوز به اندازه کافی بزرگ نبودند که ثبت نام کنند – Craigslist هم نبود. توییتر در جولای 2006 در شرف راه‌اندازی بود. می‌توانستیم ادامه دهیم.

ویکی‌پدیا امروز اساساً در همان مکانی است که شش سال پیش بود – یاهو و مایکروسافت نیز همین‌طور هستند. گوگل چندین پله جهش کرده و AOL سقوط کرده است، اما همچنان در بین 10 لیست برتر قرار دارد. در اینجا 10 لیست برتر در کنار هم آمده است:

زمان اینترنت نسبت به «سال‌های سگی» سریع‌تر است. با استثناهای بسیار اندک، شش سال بیشتر از یک عمر آنلاین است. ظهور و سقوط برخی از سایت های فوق گواه آن است. این طول عمر کوتاه برای سرمایه گذاران شرکت هایی مانند Groupon و Zynga مشکل ایجاد می کند – شرکت هایی که برای مدت نسبتاً کوتاهی بسیار داغ هستند اما ممکن است قدرت ماندگاری طولانی مدت محدودی داشته باشند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *