بهروزرسانیهای نرمافزار ماهانه Google برای Google Glass به چیزی شبیه به یک رویداد برای حدود 10000 کاوشگر صاحب عینک تبدیل شده است. آخرین بهروزرسانی، که به نام XE10 شناخته میشود، امروز منتشر شده است و در مقایسه با بهروزرسانیهای گذشته، حداقل از نظر تعداد ویژگیهایی که اضافه یا بهروزرسانی شدهاند، کمرنگ است. ویژگی اصلی […]
است
عنوان
تقریباً یک سال از ساخت آن می گذرد، نیلسن سرانجام سرویس رتبه بندی تلویزیون توییتر خود را راه اندازی کرد، یک نگاه هفتگی که نشان می دهد برنامه های تلویزیونی ایالات متحده بیشترین مخاطب را در توییتر دارد. هدف نمودار رتبهبندی، ردیابی مخاطبان کلی برای هر نمایش، بر اساس تعداد کل توییتها، تعداد حسابهای منحصربهفرد در مورد […]
روز شنبه، 5 اکتبر 2013، Google اولین رویداد “رواد شو” شیشه ای خود را در خلیج 7 پردیس تاریخی تنباکو آمریکا در دورهام، NC برگزار کرد. گوگل دورهام را به عنوان اولین ایستگاه در این تور سراسری گلس انتخاب کرد زیرا “این یک مرکز فناوری است و گوگل به سرمایه گذاری در اینجا در کارولینای شمالی شهرت دارد… Google […]
Google یک سیستم جدید ایجاد کرده است که برای جلوگیری از رتبه بندی سایت های “mugshot” طراحی شده است. چنین سایتهایی درآمد کسب میکنند و مردم را متقاعد میکنند تا عکسهای خود را پس از ارسال آنلاین، «حذف» کنند. فقط یک مشکل فردی که دیروز در یک داستان نیویورک تایمز به عنوان قربانی این عمل نامطلوب معرفی شد، علیرغم تلاش گوگل، هنوز هم عکس او ظاهر می شود […]
نام «پیوند به کارت پیشنهادات بینگ» دقیقاً از زبان خارج نمیشود، اما جنبههای مختلفی از آخرین تکرار مایکروسافت از برنامه تجمیع معاملات محلی پیشنهادات بینگ وجود دارد که هم برای بازرگانان و هم برای مصرفکنندگان جذاب است. این حرکت، همراه با تشکیل انجمن جدید CardLinx، مایکروسافت را در میان بازیکنان بزرگ لیگ در […]
واقعیت جدید تبدیلهای چند صفحهای، چالشهای از قبل دشوار مربوط به انتساب دقیق و محاسبه ROI را ترکیب میکند. این بالاتر از این واقعیت است که دائماً اما تا حد زیادی نادیده گرفته شده است که بیشتر هزینه های مصرف کننده تحت تأثیر اینترنت به صورت آفلاین اتفاق می افتد. بازاریابان دیجیتال در گذشته عمدتاً از تلاش برای محاسبه تبدیلهای آفلاین اجتناب میکردند، زیرا ردیابی آنها بسیار سخت بوده است […]
در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX برای تاکتیک های پیشرفته برای استفاده از فرصت ها و غلبه بر چالش های رسانه های اجتماعی شرکت کنید. چه مسئول خرید تبلیغات رسانههای اجتماعی، مدیریت جوامع یا خدمات مشتری باشید، تکنیکها و بهترین شیوههای مورد نیاز برای افزایش ترافیک، افزایش تعامل و افزایش فروش را دریافت خواهید کرد. اکنون ثبت نام کنید و […]
دریافت خواهید کرد
اصطلاح «رسانههای کسبشده» زمانی فقط به اشارههای مطبوعاتی ناشی از کمپینهای روابط عمومی اطلاق میشود، اما اخیراً راه درازی را پیموده است. محبوبیت اخیر بازاریابی محتوا و اشتراکگذاری اجتماعی، رسانهها را به «بچه باحال» تبدیل کرده است، اگر نه «بچه جدید» در بلوک. اخیراً در BrightEdge Share13 در سانفرانسیسکو، […]
من مانند بسیاری از مردم، از اشتباه کردن متنفرم. بگذارید خودم را اصلاح کنم: از اشتباه کردن متنفرم. هیچ چیز بدتر از آن احساس غرق شدن نیست، وقتی متوجه می شوید که از هر چیزی که به شدت دفاع می کردید، کاملاً اشتباه است. در آن مرحله، شما فقط دو گزینه دارید: 1) روی نقطه خود نگه دارید، سر خود را در […]
بچسبانید
در پاشنه بررسی بهترین برندهای جهانی اینتربرند در سال 2013، شرکت تحقیقاتی Vision Critical’s BERA Group فهرستی از 25 برند برتر رتبهبندی شده توسط Millennials به همراه فهرست جداگانهای از 25 برند برتر رایدهی شده توسط بازار عمومی منتشر کرده است. طبق نتایج نظرسنجی، تنها هشت برند هر دو هزاره را ساختند […]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.