بروک هووی معاون اجرایی در Cohn & Wolfe است که در آنجا رهبری گروه نوآوری دیجیتال شرکت روابط عمومی برای قاره آمریکا را بر عهده دارد. بروک مستقر در آستین، تگزاس، مسئول ایجاد محصولات و خدمات دیجیتال، جذب و توسعه استعدادهای دیجیتال، خدمت به عنوان رهبر اندیشه دیجیتال و رهبری کمپین های بازاریابی یکپارچه برای مجموعه ای از مشتریان درجه یک است.
تجربه بروک صنایع مختلفی از جمله محصولات مصرفی، خرده فروشی، غذا و نوشیدنی، مهمان نوازی و انرژی را در بر می گیرد. قبل از اینکه به عنوان رهبر گروه نوآوری دیجیتال انتخاب شود، او به عنوان مدیر عامل دفتر تگزاس آژانس خدمت می کرد و قبل از آن، حساب های کلیدی را در گروه GCI لس آنجلس رهبری می کرد.
در آگوست 2009، PRWeek بروک را به فهرست “40 نفر برتر زیر 40 سال” خود معرفی کرد. او فارغ التحصیل دانشگاه تگزاس در آستین است، جایی که مدرک لیسانس خود را در رشته ارتباطات شرکتی گرفت.
- سن: 32
- مرکز: آستین، تگزاس
- Apple یا Android؟ Apple
- اولین شغل: دستیار مهدکودک
- سرگرمی: تمرین پیلاتس و پیانو
- اولین ماشین: Acura Integra
بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟
آیفون من.
آیا میتوانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟
از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟
همه برنامه های شبکه اجتماعی و Dropbox.
زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟
اینستاگرام، من گیر کردم. من شبکه ام را به گروه نزدیکی از دوستان و خانواده محدود کرده ام. این یک راه شگفت انگیز برای احساس ارتباط است.
اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟
پس، Outlook من، بدون هیچ شرایط اضطراری، به باشگاه می روم.
چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟
همگام با سرعت تغییرات و نوآوری در رسانه های دیجیتال.
مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟
برنده جایزه PRWeek«آژانس سال» و چندین جایزه «بهترین مکان برای کار». من مفتخرم که در Cohn & Wolfe کار می کنم و از همکارانم روزانه الهام گرفته ام.
چند مایل در این سال سفر کرده اید؟
اوم… اطلاعی ندارم. اما من حداقل دوجین جعبه پنیر JetBlue و بطری های کوچک Merlot داشتم.
دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟
وبلاگ نویس جهانی غذا و سفر، یا تهیه کننده VH1 “Behind the Music.”
میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟
دو مانیتور همیشه، پشتههای کاغذ پوشیده شده با خراش ناخوانای مرغ من، و عکسهای دوستان و خانواده.
آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟
ریچارد روملت استراتژی خوب استراتژی بد: تفاوت و چرا اهمیت دارد.
خارج از تلاشهای شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟
مسابقه بسکتبال با ویلچر گینس قطعاً احساساتی را ایجاد کرد.
[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=Au8Y98Rgxbk[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.