از سرزمین بازاریابی:
- چیزی که بازاریابان ایمیل در مورد تغییر سرویس تصویر جیمیل می گویند
گوگل در روز پنجشنبه با این خبر که تصاویر را در جیمیل از سرورهای خود و نه از سرورهای خود ارائه می کند، سروصدای زیادی به پا کرد. سرورهای فرستنده همانطور که دیروز گزارش دادیم، نرخ باز شدن جیمیل باید دقیق تر شود زیرا تصاویر به طور پیش فرض نمایش داده می شوند. اما سایر داده ها از بین خواهند رفت – مکان کاربر و عامل کاربر، […] - اینفوگرافیک: چگونه می توان با آن موفق شد کمپین های بازاریابی ایمیلی
ایمیل به دور از مرگ است. در واقع، این یکی از فعالیت های برتر در دستگاه های تلفن همراه است. بنابراین آیا ایمیلها و کمپینهای بازاریابی ایمیلی شما تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام میدهند؟ در اینجا یک اینفوگرافیک با نکات طراحی شده برای کمک وجود دارد. اینفوگرافیک مربوط به افرادی است که در Marketo یک راه حل بازاریابی ایمیلی ارائه می دهند. داده ها […] - فروشگاه عالی: سایت خرید آنلاین Target با پشتیبانی از Pinterest فقط موارد پین شده برتر را فهرست می کند
Target راه اندازی شده است. یک کاتالوگ آنلاین با محصولاتی که کاملاً از Pinterest تهیه شده است و رابطه خود را با سایت رسانه های اجتماعی متمرکز بر تصویر به سطح جدیدی در خرید آنلاین می رساند. طبق گزارشی در InternetRetailer.com، Target Awesome Shop یک سایت مبتنی بر Pinterest است که توسط خردهفروش آزمایش میشود و موارد «بهترین بررسیشده» و «بیشترین پینشده» را از Target.com ارائه میکند. […] - برای دلجویی از کاربران توییتر تغییرات خود را در سیستم مسدودکننده مسدود می کند
دیروز، توییتر به دلیل تغییراتی در سیستم را به دلیل تغییرات سیستم مسدود کنید. امروز، توییتر باید به لطف کاربران بازگردد، زیرا آنها به سرعت این عملکرد را لغو کرده اند. تغییر در سیستم مسدود کردن به کاربرانی که مسدود شدهاند اجازه میدهد توییتهای مسدودکننده را مشاهده کنند. قبل از این تغییر اولیه، کاربران […] - معیارهای ساعت و روز گوگل آنالیتیکس بینش ارزشمندی را ارائه میکند
کار اخیر من را در مسیری قرار داده است تا بفهمم چه زمانی ترافیک به یک وبسایت وارد میشود و این ترافیک را با خدمات مشتری در کسبوکار کوچکم مرتبط کنم. مشتریان ارائه می دهند. همانطور که دادههای تاریخ و زمان را برش دادهام و برش دادهام، اطلاعات ارزشمندی پیدا کردهام که در تعداد زیادی […] - وبلاگ نویسی از طریق Google Glass؟ بله، پلاگین جدید این امکان را فراهم میکند
تعجب نکنید اگر پوشش Marketing Land از کنفرانس Google I/O سال آینده، یا شاید پوشش کنفرانس آتی SMX West، شامل برخی از برنامههای زنده باشد. وبلاگ نویسی … از Google Glass. بله یک پلاگین جدید وردپرس وجود دارد که امکان فیلمبرداری و فیلمبرداری در Google Glass و انتشار آنها را تقریباً بلافاصله در […] - Google: تغییر تصویر Gmail ممکن است داده های نرخ باز را بهبود بخشد، اما سایر داده های کاربر را حذف خواهد کرد
با اطلاعات بیشتر در بعدازظهر امروز، به نظر می رسد که تغییر ارائه تصویر گوگل در جیمیل (در بهترین حالت) برای بازاریاب ها بد نیست. گوگل امروز اعلام کرد که قرار است تصاویر ارسالی به کاربران جیمیل را از سرورهای خود و نه از سرورهای فرستنده آغاز کند. این از امروز برای کاربران دسکتاپ Gmail آغاز می شود، […]
نبودند
قابل استفاده است.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- مسدود کردن افراد در توییتر اکنون فقط آنها را بی صدا می کند، فوربس
- 10 بهترین روش اندازه گیری رسانه های اجتماعی، هدف دقیق
- 11 روش برای از دست دادن دوستان و بیگانه کردن افراد در +Google ، www.ryanhanley.com
- 4 برند در حال استفاده از دایرکت اینستاگرام برای بازاریابی، nitrogr.am
- نگاهی به گذشته: کدام پیشبینی رسانههای اجتماعی در سال 2013 امسال به حقیقت پیوست؟ ، blogs.constantcontact.com
- آوردن Pinterest به زندگی – 3 درس رسانه های اجتماعی از استفاده نوردستروم از Pinterest, blog.marketo.com
- پرداخت فیس بوک -مدل بازی: چرا باید طرح بازاریابی اجتماعی ارگانیک 2014 خود را دوباره ارزیابی کنید، Cypress North
- خبر عالی برای برندها: فیس بوک ارتقای محتوا را به سطحی بی سابقه می برد، با محتوا
- دایرکت اینستاگرام فاش شد : Michael Kors & GAP Jump on Board, simplemeasured.com
- آشنایی با درخواست موقعیت مکانی جدید توییتر، MarketingProfs
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.