از سرزمین بازاریابی:
- فیس بوک با اقدامات قانونی بیشتری از استوری های حمایت شده مواجه می شود: این بار برای تأییدهای نادرست
دیروز، فیس بوک اعلام کرد که بخش هایی از محصول تبلیغاتی «داستانهای حمایتشده» آن – تبلیغاتی که نشان میدهد سایر کاربران چه چیزی را میپسندند. به نظر می رسد، همان روزی که مردی از کلرادو با طرح دعوای دسته جمعی مدعی شد که از تبلیغات برای تایید نادرست استفاده شده است. در این شکایت ادعا شده است که فیس بوک شروع به نمایش تبلیغاتی کرده است که روی آن نوشته شده بود: “Tony DiTirro […] - شاخص وابستگی به برند جدید مصرف کنندگان را “نمی توانند بدون” Samsung Electronics زندگی کنند [گزارش]
شرکت مدیریت برند UTA با شرکت فناوری uSamp همکاری کرد تا گزارش شاخص برند جدید را در کنفرانس CES این هفته در لاس وگاس ارائه کند. اولین شاخص وابستگی برند UTA با رتبه بندی ده برند برتر الکترونیک مصرف کننده، نشان داد که سامسونگ در هنگام اندازه گیری شدت وابستگی برند در بازار لوازم الکترونیکی مصرفی، بالاترین امتیاز را کسب کرده است، […] - از Google Analytics برای ایجاد کمپین ها استفاده کنید، نه فقط آنها را ردیابی کنید
همه ما می دانیم که تجزیه و تحلیل ها برای درک نحوه رفتار بازدیدکنندگان در وب سایت شما خوب هستند – چه صفحاتی به نظر می رسند. در، روی چه دکمه هایی کلیک کردند یا از چه کلمات کلیدی برای یافتن شما استفاده کردند. همچنین می توانید از تجزیه و تحلیل برای ردیابی کمپین هایی مانند انفجار ایمیل و تبلیغات پولی استفاده کنید. این چیزهای بسیار اساسی است. چیزی که خیلی ها شروع می کنند […] - هک رشد گاو نر است انجام SEO، SEM یا بازاریابی رسانه های اجتماعی “هک رشد” نیست. فقط بازاریابی است مشکل این است که برخی از بازاریابان و استارتآپها این را درک نمیکنند. — دنی سالیوان (@dannysullivan) 4 ژانویه 2014 عبارت “هک رشد” بیش از آنچه که باید اجازه بدهم مرا ناراحت می کند. چرا؟ زیرا من را به سال 2007 می برد، زمانی که در آستانه فارغ التحصیلی […]
- آخرین آزمایش توییتر، @AchievementBird، تجزیه و تحلیل اشتراکگذاریها از طریق پیام مستقیم
آخرین حساب آزمایشی توییتر از پیامهای مستقیم برای ارسال بهروزرسانیهای نقاط عطف به کاربران استفاده میکند، مثلاً چند بار بازتوییت شد و مورد علاقه این @AchievementBird نام دارد و به نظر میرسد که تقریباً به همان روشی که دیگر آزمایشهای توییتر مانند @MagicRecs و @EventParrot کار میکند. اگر @AchievementBird را دنبال میکنید، توییتر پیامهای مستقیم با آمار […] - سؤالات متداول: نحوه کارکرد ویژگی جدید جیمیل «ارسال به هر کسی در +Google»
Google اعلام کرده است که به زودی، هرکسی که هم حساب جیمیل و هم حساب +Google داشته باشد، میتواند به دیگران پیام ارسال کند. حساب جیمیل و حساب Google+، حتی اگر آدرس ایمیل خود را ندانند. شهر هرزنامه! به طور بالقوه، اما Google برخی از حفاظتها را در نظر گرفته است که امیدوار است آن را به عنوان […]
بودم
ارسال میکند
حفظ کند
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- A921%20Notrit”>، رویترز
- انحصاری: تیم مدیر عامل LivingSocial استعفای O’Shaughnessy، www.bizjournals.com
- Google ملاقات کارکنان X با FDA به سمت دستگاه جدید، بلومبرگ
- تنظیمکننده انتخابات هند پس از ترسهای جاسوسی، طرح شراکت با Google را کنار گذاشت رویترز
- برنامه ریزی برای آینده ای خوشمزه، وبلاگ خوشمزه
- منبع: Yahoo Aviate را به قیمت 80 میلیون دلار خرید، TechCrunch
- %D8%8C%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%B2
- ما باید نگران جذب و ادغام گوگل باشید، و اینجاست که چرا، GigaOM
می گوید، حق ثبت اختراع گوگل را نقض کنید
%0A
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.