اعلانیه
اعلانیه

شاخص وابستگی برند جدید مصرف کنندگان را “نمی توانند بدون” Samsung Electronics زندگی کنند [گزارش]

Brandingشرکت مدیریت برند UTA با شرکت فناوری uSamp همکاری کرد تا گزارش شاخص برند جدیدی را در کنفرانس CES این هفته در لاس وگاس ارائه کند.

با رتبه‌بندی ده برند برتر الکترونیک مصرف‌کننده، اولین شاخص وابستگی برند UTA نشان داد که سامسونگ در هنگام اندازه‌گیری شدت وابستگی به برند در بازار لوازم الکترونیکی مصرفی بالاترین امتیاز را کسب کرده است، در حالی که مایکروسافت بهترین امتیاز را هنگام اندازه‌گیری برند کسب کرده است. تأثیر وابستگی.

لورنس وینسنت، بنیانگذار و مدیر اجرایی استودیوی تجاری UTA، گفت: «شاخص ما ارتباط خود با نام تجاری و درجه ای که افکار و احساسات در مورد یک نام تجاری به طور خودکار به ذهن خطور می کند را ارزیابی می کند – که نیاز به تلاش کمی دارد.

طبق این اعلامیه، امتیاز شدت وابستگی به برند، وابستگی مصرف‌کننده به یک برند را اندازه‌گیری می‌کند، که نشان‌دهنده «چقدر مردم به آن وابسته هستند» یا «نمی‌توانند بدون آن زندگی کنند». شاخص UTA نشان داد که سامسونگ و مایکروسافت هر دو از نظر شاخص شدت وابستگی به برند از گوگل و اپل بالاتر هستند.

سخنگوی UTA تصریح کرد که امتیازات Intensity سامسونگ و مایکروسافت در نمودار زیر جمع شده است. از نظر عددی، میانگین امتیاز سامسونگ کمی بالاتر از امتیاز مایکروسافت در سطح اعشاری بود و آن را به برند پیشرو تبدیل کرد.

Brand Dependence_intensity

برای امتیازات تأثیر وابستگی به برند، اندازه‌گیری مربوط به سطوح ملی آشنایی با برند، مایکروسافت بالاترین رتبه را کسب کرد.

Brand Dependence

UTA اشاره می کند که امتیازات وابستگی به برند تحت تأثیر درآمد خانوار است. هنگام نظرسنجی از پاسخ دهندگان با سطح درآمد بیش از 50000 دلار در سال، امتیاز وابستگی به برند اپل بالا می رود. وینسنت می‌گوید: «بیش از هر چیز، اپل یک برند لوکس بسیار آرزومند، شبیه مرسدس بنز است.

این نسخه در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که امتیازات اپل «قطبی‌ترین» در بین هر برندی بوده است، به طوری که پاسخ‌دهندگان بیش از هر برند دیگری که در این فهرست گنجانده شده است، اپل را دوست دارند یا از آن متنفر هستند.

Brand Dependence means matter

این اعلامیه ادعا می‌کند که دسته‌های جدیدی از برندها در آینده به شاخص وابستگی برند اضافه می‌شوند و UTA برنامه‌هایی برای انتشار گزارش خود با “شریک رسانه‌ای بزرگ” دارد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *