این نظرسنجی از 1660 تماشاگر Super Bowl برای ارزیابی وابستگی عاطفی آنها به 29 مارک مختلف مورد نظر برای اجرای تبلیغات Super Bowl مورد نظرسنجی قرار گرفت. طبق این اعلامیه، نظرسنجی Brand Keys میتواند پیشبینی کند که مصرفکنندگان چگونه با برندها بعد از بازی تعامل خواهند داشت:
بررسی تعامل Super Bowl، مانند شاخص وفاداری مشتری به برند کلید، بهطور پیشبینیکننده واکنشهای واقعی پاسخدهندگان به برندها را در زمینه رسانه اندازهگیری میکند… نتایج با رفتار مصرفکننده ارتباط زیادی دارد. و بهعنوان پیشبینیکنندههای قابل اعتماد خرید برند آتی تأیید شدهاند.
برندهایی که پنج امتیاز یا بیشتر به دست آوردند، “برنده” با نرخ تعامل بالا در نظر گرفته شدند. برند کیز میگوید از 29 برند مورد استفاده در نظرسنجی، 14 برند پنج امتیاز یا بیشتر را با Doritos، Coca-Cola، Hyundai، M&M، Axe و GoDaddy در پیشتاز است.
Jaguar، Dannon، Oikos و H&M از جمله برندهایی بودند که نتایج منفی دریافت کردند و Turbo Tax و Intuit هر دو کمترین امتیاز را کسب کردند. با کمال تعجب، فولکس واگن نیز امتیازهای تعامل منفی را به دست آورد، حتی اگر تبلیغ «نیرو» آن در سال 2011 همچنان به اشتراک گذاشته شده ترین تبلیغ Super Bowl در تمام دوران.
Brand Keys میگوید که نرخ مشارکت Budweiser، Cheerios، Chrysler، GM و KIA تحت تأثیر تبلیغات Super Bowl آنها قرار نمیگیرد، نه جذب مشتری را به دست میآورد و نه از دست میدهد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.