اعلانیه
اعلانیه

نظرسنجی: تبلیغ سوپر باول Doritos برای کسب امتیاز بالا، در حالی که Dannon و Oikos کوتاه می آیند

Brandingبا استفاده از نظرسنجی تعامل پیش‌بینی‌کننده، مشاوره تحقیقاتی کلیدهای برند ادعا می کند که Doritos بالاترین نرخ تعامل را در بین همه تبلیغات Super Bowl برنده خواهد شد. امسال، در حالی که هشت تا از برندهای بزرگ گزارش شده که در طول بازی تبلیغات اجرا می کنند، بازگشت سرمایه خود را مشاهده نمی کنند.

این نظرسنجی از 1660 تماشاگر Super Bowl برای ارزیابی وابستگی عاطفی آنها به 29 مارک مختلف مورد نظر برای اجرای تبلیغات Super Bowl مورد نظرسنجی قرار گرفت. طبق این اعلامیه، نظرسنجی Brand Keys می‌تواند پیش‌بینی کند که مصرف‌کنندگان چگونه با برندها بعد از بازی تعامل خواهند داشت:

بررسی تعامل Super Bowl، مانند شاخص وفاداری مشتری به برند کلید، به‌طور پیش‌بینی‌کننده واکنش‌های واقعی پاسخ‌دهندگان به برندها را در زمینه رسانه اندازه‌گیری می‌کند… نتایج با رفتار مصرف‌کننده ارتباط زیادی دارد. و به‌عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های قابل اعتماد خرید برند آتی تأیید شده‌اند.

برندهایی که پنج امتیاز یا بیشتر به دست آوردند، “برنده” با نرخ تعامل بالا در نظر گرفته شدند. برند کیز می‌گوید از 29 برند مورد استفاده در نظرسنجی، 14 برند پنج امتیاز یا بیشتر را با Doritos، Coca-Cola، Hyundai، M&M، Axe و GoDaddy در پیشتاز است.

Jaguar، Dannon، Oikos و H&M از جمله برندهایی بودند که نتایج منفی دریافت کردند و Turbo Tax و Intuit هر دو کمترین امتیاز را کسب کردند. با کمال تعجب، فولکس واگن نیز امتیازهای تعامل منفی را به دست آورد، حتی اگر تبلیغ «نیرو» آن در سال 2011 همچنان به اشتراک گذاشته شده ترین تبلیغ Super Bowl در تمام دوران.

Brand Keys می‌گوید که نرخ مشارکت Budweiser، Cheerios، Chrysler، GM و KIA تحت تأثیر تبلیغات Super Bowl آنها قرار نمی‌گیرد، نه جذب مشتری را به دست می‌آورد و نه از دست می‌دهد.

Brandkeys Super Bowl Ad engagement


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *