Wojcicki اوایل امروز در توییتی این حرکت را تأیید کرد. او سایت را در زمان انتقال تصاحب می کند زیرا YouTube سعی می کند هم درآمد بیشتری ایجاد کند و هم خود را در قالب تلویزیون کابلی دوباره اختراع کند.
جمعآور داده eMarketer برآورد که YouTube آورده است 5.6 میلیارد دلار درآمد ناخالص تبلیغات در سال گذشته در سطح جهانی. طبق comScore Google (عمدتاً YouTube) برترین ویژگی ویدیو آنلاین است.
این سایت در ابتدا در سال 2006 در یک معامله کل سهام به ارزش تقریباً 1.65 میلیارد دلار خریداری شد. این تا حدی برای کمک به جذب درآمد تبلیغاتی نام تجاری به Google و همچنین دادن ویژگی “اجتماعی” به Google خریداری شده است.
با افزایش ویدیوهای تلفن همراه و چشمانداز خوشبینانه برای تبلیغات ویدیویی تلفن همراه، بدون ذکر موفقیت Google Chromecast، YouTube دارای طیف وسیعی از توزیع محتوای تحریک آمیز و فرصت های تبلیغاتی است. Wojcicki خودش یک علاقهمند به YouTube است و طبق گزارشها یکی از حامیان اولیه خرید در Google بود.
ما درخواستی از Google برای اظهار نظر داریم و اگر چیزی بیشتر یاد بگیریم، این پست را به روز خواهیم کرد.
پستاسکریپت: در بیانیهای که به لری پیج، مدیرعامل Google نسبت داده شده است، این شرکت اکنون نقش جدید Wojcicki در YouTube را تأیید کرده است:
سالار و کل تیم YouTube چیز شگفت انگیزی ساخته اند. یوتیوب یک جامعه جهانی میلیارد نفری است که برای هر امکانی ویدیوها را مدیریت می کند. هر کسی که محتوای خلاقانه خود را آپلود می کند می تواند به تمام دنیا دسترسی پیدا کند و حتی درآمد کسب کند. سوزان نیز مانند سالار نسبت به غیرممکنها بیاعتنایی میکند و مشتاق است YouTube را به شیوههایی که مردم دوست دارند بهبود بخشد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.